Phi-Phi Islands

image280

20071125

Vad glad jag blir vid er da ! Omrostningen talade ju sitt tydliga sprak sa da kor jag igen.

Efter att jag lamnade Kungsgatan klockan 05.00 pa fredagen var jag 26 timmar senare ute pa Phi Phi. Resan ner gick forvanadsvart bra, skont att slippa mellanlanda. Sov typ mer eller mindre hela vagen vilket var gott.

Direkt nar vi kom ner tog vi fortsta basta taxi ner till hamnen och sen baten ut till Phi Phi som gick nastan direkt. Val framme pa Phi Phi traffade vi Ralle och Skumejo men tyvarr vart dom bada magsjuka igar sa jag och Rickard va ute och svirade sjalva. Hoppas pa battre lycka idag !

Nu ar det dags for frukost. Ha det fint sa hors vi snart !

20071126

Ytterligare tva dagar har passerat med diverse magsjuka som foljd. Forst Ralle och Emelie medans Rickard varit dalig idag. Jag har (peppar peppar) klarat mig bra. Sa ar det nar man har en stor mage som tal mycket ;)

Idag var jag och danskarna ute med Speed Boat. Snorklade, kollade Maya Bay och shark point mm. Halva dagen gick at till den resan och nu ar jag ratt trott for jag har sovit lite daligt dom senaste dagarna. Blir nog att ta igen det inatt.

En hel dag (aker pa onsdag) kvar har pa Phi Phi, vilket kanns helt lagom. Ska bli kul att komma till ett nytt stalle snart.

Hej Hej !

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Men vad vad gott då!! Jag vill med följa me...hehe

Postat av: paula

du glömde ta med mig ;) Antar att det är varmt och skönt och inte runt 0 grader som här hemma :(

2007-11-25 @ 12:16:24
Postat av: Boden

Lyckost!!! kan tro att du trivs nu.....

2007-11-25 @ 14:28:01
Postat av: allie

fredeman! Njut av thailand åt mig också :) Jag sitter o fryser o tänker på er :P Hälsa skumejo
o ralle också.... så himla surt med maten :(

2007-11-25 @ 14:58:23
URL: http://www.metrobloggen.se/allie
Postat av: Maria

Ser rikigt gött ut! Vädret är ju nästan som i Stockholm... Här är det bara liiiite gråare och kallare.
Njut nu rejält av semestern!

2007-11-25 @ 19:53:20
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Unnarydaren

Vi har minst lika bra väder här hemma,kollade nyss och då vräker snön ner och enorma -3 så där ser du att det är dumt resa bort om man vill ha gott väder
:-)

2007-11-26 @ 14:27:14
URL: http://unnarydaren.blogg.se
Postat av: stina

när ja blir stor o skaffar ett jobb så ska ja med åka till thailand :-)

2007-11-27 @ 20:16:57
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: emmi

hallo karln!
kom ni fram ordentligt till krabi ida...
imon ska vi ut pa elefantriding o sa! skit kul!
o marknad, shoppa annu mer da ja!!
halsa!
hoppas ni har de bra!
puss

2007-11-28 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback