Meningslöst liv eller ??!!

image273

Höjden av tragisk lördagskväll måste väl vara att sitta och titta i gamla pärmar.

Det är dock inga härliga Play By Mail pärmar från slutet av 90-talet utan pappersexcersis (så som räkningar, kontoutdrag och lönespecifikationer). Det mest skrämmade är att jag för stunden finner det intressant......var är livet på väg ?!

Har ju som sagt tröttnat rätt fett på att gå ut (på de åtta senaste helgerna har jag varit ute en) men nu börjar jag seriöst trötta på att vara hemma också. Hade erbjudande om att gå på fest idag visseligen men tackade nej då jag kände att det inte var en så bra idé......(av flera andledningar)

Längtar ialla fall till semestern som endast är två veckor bort, snart är det dags för sol och bad vilket ska bli grymt skönt. Kanske kickstarta livet igen efter en rätt seg period som nu håller på att urarta helt i mitt huvud (nej inte aspirant för självmods listan om du nu trodde det E, hehe)

God natt och sov gott.

Det ska jag ialla fall göra. Imorgon är det innebandy, ialla fall nått kul att se fram emot !

Rätt svar i gårdagens gissningstävling var 1998. Alltså rätt av båda systrarna Forsberg =)

Kommentarer
Postat av: Kristina

va bra vi är hehe skräckis snart?!!! :-) kramar

Postat av: allie

ajaja! Men jag var först så jag vann :D
Känns som ett svårt uppdrag att få ut dig till Habo :P

2007-11-11 @ 13:58:14
Postat av: Pekka

PBM var en härlig tid, ibland saknar man den lite....Härlig innebandyseger och vilket kanonskott du fick in i mål..höhö

2007-11-12 @ 02:00:32
Postat av: Boden

Du behöver nog semester - om du tycker att det är kul med gamla räkningar m.m.

2007-11-12 @ 16:00:45
Postat av: Jernhagen

Instämmer med Boden! Tur att du får åka iväg på semester snart :=)

2007-11-12 @ 18:31:38
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback