Dagens mat tips

image269

Igår hängde baksmällan som ett ok över Andersson och vad passar då bättre än att äta riktigt gott ?!

För en dryg månad sen öppnade Jensens Böfhous (ska ju vara sånt där dansk ö men hur gör man det på tangentbordet Ralle ??) här i Jönköping. Det ligger precis mitt inne i stan, mittemot Karlssons salonger.

Förga förvånande testade jag deras spare ribs och resultatet ser ni här ovan. Dom var riktigt smarriga och kommer på en högt upp på min inofficiella lista. Nästan London klass skulle jag vilja säga, men London är ju alltid London ;)

Väl värt ett besök, både resturangen och webbplatsen
http://www.jensens.se/

Kommentarer
Postat av: allie

fyyy va gott de såg ut!!

2007-11-05 @ 14:56:51
Postat av: Mikaela

åt där för några dagar sen, riktigt gott! :)

Postat av: Ralle

hehe jadu fredde, ingen aning hur man får fram det danska ö:et, men fan va gott det ser ut....

2007-11-05 @ 17:12:06
URL: http://Ralle82.blogg.se
Postat av: Pekka & Mimmi

Tack för tipset.
Den platsen ska vi pröva :)

2007-11-05 @ 19:04:18
Postat av: Jernhagen

Det där såg jävligt smarrigt ut!

2007-11-05 @ 21:12:27
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Boden

Ojojoj....Det satt bra va?

2007-11-06 @ 10:32:34
Postat av: paula

maten är helt ok på jensens men tyvärr brukar personalen va helt dumma i huvudet och inte kunna ngt..men då talar jag om personalen de har här i sthlm, ska inte uttala mig om det fina staden jkpg´s människor och jensens personal där ;) smaklig spis

2007-11-06 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback