Två år sedan



Idag är nästan på dagen två år sedan som detta klipp är ifrån. Datumet var 7:e Maj 2005 men det var ju på lördagen så det blir ju typ denna lördagen ialla fall. Palace mötte Southampton i kampen om överlevnad i Premier Leauge. Näst sista omgången och båda lagen var inblandade i striden.

Fest hemma hos mig och det finns få (inga?) saker som kan få mig så upprörd som idrott. När Nicola Ventola gjorde 1-0 för Palace blev jag skogstokigt glad. De sista 20 minuterna efter det kändes som flera månader. För engångs skull jag vilja påstå att tiden inte går lika fort. Det var verkligen en pina som jag knappt vågade kolla på.

Palace lyckas dock hålla undan.......till matchens absolut sista spark. Då tofflar Danny Higginbottom in kvitteringen som i slutändan spelade ner både Palace och Southampton. Jannes halvdruckna öl far rakt in i Kamprads bokhylla.

Märkena sitter fortfarande kvar där;

image100

Men spåren i själen sitter mycket djupare. Idrott berör !

Kommentarer
Postat av: allie

tiden går ALLTID lika fort!!! hihi fyllefreddeman

Postat av: Freddie

hehe.. kommer mkt väl ihåg den dagen.. öl glasen flög i luften:)

2007-05-05 @ 16:02:32
URL: http://blogg.se/broderfredrik
Postat av: Jernhagen

Tiden går Alltid lika fort eller långsamt.Men att det kändes som den gick fort kan jag tänka mig! Snygga märken på bokhyllan :) Idrott berör ¨håller jag med om, speciellt idag när Bajen vann SM GULD i handboll

2007-05-05 @ 23:16:16
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Anonym

Kommer också ihåg det där, och ölburken som inte var tom:) Verkar som Palace avslutar bättre idag, dock en stund kvar och ledning 1-0..

2007-05-06 @ 15:23:06
Postat av: Boden

heta känslor-som det ska vara...

2007-05-06 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback