Piren premiär

Maj Maj Maj ÄNTLIGEN MAJ !

Den månad jag gillar bäst. Våren är här på fullaste allvar och jag med den ibland (hoppsan). "Lovade" mig själv att inte besöka Piren innan Maj månad och det löftet höll jag. Dels för att i April är det ju kallt där på kvällarna sen tycker jag det hör sommar månaderna till. Dit räknar jag Maj, Juni, Juli och Augusti.

I lördags var det då dags. Först hade vi fotbollsavslutning hemma hos Robban. Inte för att vi spelar i något lag utan att vi tippar tillsammans. Kan väl lungt säga att vi hade tjänat på att inte tippa dom där 6-7 gångerna var som vi gjort sen i höstas med det är ju mest för skoj. Här följer Dannes segertal, märk väl att ingen skålar med honom, haha



Efter fotbollen som käkade vi mat från Palace (vilket namn) Athena. En mycket god grillbricka inhandlades, den rekomenderar jag starkt.



Efteråt spelade vi kort och fortsatte dricka. Ytterligare en seger för en alltmer berusad Daniel. Frågan är om det var så lyckat i långa loppet.....

Sen var det dags för Piren. Lite småkallt var det allt men det var kul att träffa på lite bekanta ansikten ialla fall.



Drog hem rätt tidigt och det var jag rätt glad för inatt kan jag säga. Dessutom fick vi gå hem en timme tidigare i natt ! Skönt då man ju var lite sliten.

Kommentarer
Postat av: allie

verkligen skönt med maj men denna veckans väder verkar ju inte fatta att de ska va varmt nu... :(

Postat av: jÄänniii

Åh shit vad tiden går snabbt alltså! REDAN MAJ! helt sjukt skönt! Jag som inte varit på piren innan riktigt sådär får väl dra mig dit i år :D
Fresten så är fotboll nördigt :P moahaha!

2007-05-07 @ 18:42:25
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Trevligt trevligt.. Piren är ett bra hak,men brukar bli så Jävla dyrt bara. Man ska ju ha käk och ett par öl när man är där....

2007-05-07 @ 19:28:28
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Boden

Skulle nog villa ha en båt vid piren....

2007-05-08 @ 15:31:49
Postat av: Unnarydaren

Dax planera midsommar snart kanske,eller iaf grovplanera *viftar med låda bärs och påse grillkol*

komsi komsi till landet,denna gången behöver du inte resa bortom brevlåderaden så du hittar antagligen hem ju hehe

*plinkar frenetiskt banjon och flinar slugt*

2007-05-08 @ 18:47:07
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh då måste jag köpa den där grillbrickan, funderat länge på den nu..

2007-05-09 @ 15:24:27
URL: http://fridateo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback