Jag är glad !!

image110 image111

Jag har biljett till Sverige - Danmark på Råsunda 8:e September klockan 20.30 !

Nu är ni allt avundsjuka va ??!! Biljetterna släpptes ju igår och alla 36 608 tog slut på ungefär en halvtimme. Tack och lov jobbade Steff mycket effektivt och fixade fyra plåtar. Bakom mål denna gången så det är ju inte superplatser men man är där och det är det viktiga =)

Det blir min femte landskamp på de sex senaste åren. Tidigare har jag sett Ungern (två gånger), Lettland samt Bulgarien. Tyvärr missade jag matchen mot Spanien förra året pga bröllop.

Bilderna är från vänster; När Sverige kvitterar till 2-2 mot Danmark EM 2004 och till höger; En flagga med tydligt budskap. Bilden är från Italien senare samma sommar. Ni kan ju ana vad Italienarna tyckte om den, hehe

Idag är det ledigt vilket är gott ! Får se vad som händer under eftermiddagen/kvällen. Eventuellt kan det bli en tripp till Svängarns trakter och kanske lite korpfotboll efter det. Sen är det jobb imorgon natt igen innan det bär av till Malmö på fredag.


Kommentarer
Postat av: allie

"Jag skäller inte på någon! Jag älskar alla! Här får du en puss! 2-2 Sverige Danmark och ingen gör något åt matchen just nu! Ingen dansk går på, svenskarna håller i bollen! Å andra sidan har inte Italien vunnit själva mot Italien... ITALIEN HAR GJORT 2-1!!!!"

hahahah!

Postat av: Jernhagen

Din Gris! Får väl säga Grattis till biljetterna då...Kan ju bli en ruskigt bra inramning till den matchen... hejpåre

2007-05-16 @ 23:49:28
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: annso

hallåå ja...hoppas du trivs me ditt nattjobb..själv trivs man bra me skiftjobb =)

2007-05-17 @ 01:08:38
URL: http://annso83.blogg.se
Postat av: mäklarn

Ta på dig en stödkrage om du ska titta på Lasse Lagerbäcks fina fotboll (bara långbollar). Och jag är inte avis på att du fick biljetter. Du har ingen över hehe.

2007-05-17 @ 13:03:59
Postat av: Maria

Grattis till biljetten! Gött!!

2007-05-17 @ 18:07:49
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Unnarydaren

Jag vill med ha billetter(stavar som jag vill)

kan finnas snögga babes där ju på läktarna,vilka spelar föresten? :-)

2007-05-17 @ 18:42:31
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Ralle

meeen va faaan. jag som gick till kl 9 då dom släpptes.....jag måste ha biljetter...det här e ju värsta drömmatchen..hjälp mej=)

2007-05-18 @ 00:09:01
Postat av: jÄänniii

Hehehe.. fan vad gött med biljetter! Inte för att jag är något fotbollsfans men grymt att vara på plats ju!
Jag jobbar på schenker.

2007-05-18 @ 00:28:29
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback