Helgen

Eder favortibloggare är idag en mycket trött man. Det har varit en minst sagt späckad helg.

Det började redan på fredagen då jag klev upp efter sex timmars sömn. Fixade iordning mig innan jag och Erik drog ner till Piren för en lunch tillsammans med Allie. Som vanligt var maten på 8-glas utmärkt, denna gången blev det black&white med rödvinssås och till det stekt potatis.

Efteråt blev det en stunds jammade på stan innan jag blev skjusad till jobbet klockan 17. Där var det möte/förfest innan vi skulle ut på GG och äta. Hyfsat trevligt ställe med en helt okej krogshow. Dock var maten en liten besvikelse, god men väldigt lite. Tur att man inte betalade, hehe. Festen fortsatte på Olearys och man var väl hemma mellan 2 och 3.

Sex timmar senare steg jag upp och gjorde iordning mig inför lördagen. Då var det nämligen dags för Svängarns svensexa. Först bar det av utåt Hyltena för paintboll. En helt fantastiskt rolig aktivitet som jag tycker ni borde testa på om ni får tillfälle. Efter paintballen åkte vi ner till Bishop Arms och käkade & drack öl. Allt tillsammans med vacker musik från våran "rockstjärna". Var en hel del folk på stan så man kan lungt säga att han drog till sig uppmärksamhet. Precis som det ska vara.

Efter några timmar på Husets lauch så bar det av ut på stan för ytterligare uppvisade av våran fina stålman. Piren, Twin och Olearys hanns med innan en slagen hjälte sattes i en taxi vid midnatt. Tänka sig, stålmannen åker taxi nuförtiden haha

De två sista timmarna blev alla splittrade och jag hamnade i en intressant disskusition med en (ung ;)) kompis om livet. Var trevligt =) Som jag har sagt innan; Finns det en andledning så får man veta massa saker om mig. Så hemlig är jag inte, hehe

Idag har det varit morsdagsfirande och eftermiddagen lär tillbringas i soffan. Ligger efter en hel del med sömnen känner jag, men det är det värt för jag har haft en kanonhelg !!

     Tom och Balo i en tillsynes mycket invecklad disskustion
     Carro och Alex festar loss
 
     Superman
     Våran gatumusikant
     När lillebror inte hade pengar fick storebror rycka in

Kommentarer
Postat av: allie

ja det blev en lång diskussion!! :-) SJälvklart en kanonhelg, du har ju partat ;-) O snart e de fest igen!

Postat av: emmi

Ne du e snål fredde :P men du kommer aldrig erkänna de!! hehe kul :)
ja party e inte fel :) snart fest hos dej då ja!

2007-05-27 @ 17:08:04
Postat av: Jernhagen

Låter som en kanon helg för din del! Snart är det fest! Hare gott

2007-05-27 @ 17:39:47
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Luan

Orka va så kramig... :S

2007-05-27 @ 19:15:33
Postat av: Lena

Så ni har haft svensexa för Martin nu..Fin dräkt..
Paintboll är kul men det gör ooont, bättre med laserdome:-)

2007-05-27 @ 20:06:14
URL: http://lenap.blogg.se
Postat av: Boden

Blir alltid hungrig när jag läser i din blogg.

2007-05-28 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback