G

image119image120

Håll i hatten mina damer och herrar !  Nu ska vi prata bil här i bloggen. Något som inte tillhör vanligheterna på denna sidan.

Nu finns det dock en god andledning att göra det. Vre ner Tigran till Bilbesiktningen tidigare idag och den blev godkänd ! Skönt att slippa krångla med bilen men ironiskt nog kan just detta betyda slutet för just denna bilen i min ägo. Funderar på om man skulle börja kolla efter något nytt framöver. Har ju haft den i snart fem år så det kanske börjar bli dags. Inte så kul om/när det börjar krångla om man inte har en skiftnyckel bakom varje öra, vilket man inte kan anklaga mig för....

Hittade mitt besiktningsprotokoll från förra besiktningen också. Noterar att jag kört hisnade 577 mil och 6 kilometer på 13 månader och 4 dagar.

Efteråt åkte jag förbi Jet och "firade" med att tanka bilen full så nu slipper man tänka på det under ca en månad. Sedan bar det av mot Coop för månadshandling, så nu är det fullsatt i frysen.

Kommentarer
Postat av: allie

fulltankning... wow :P

Postat av: emmi

inte illa pinkat fredde! ne den tankningen håller ju länge, du kör ju aldrig så :P
hehe

2007-05-23 @ 19:42:10
Postat av: Jernhagen

OJ då! Själv så går våran bil över 2000mil per år :=) Ett hett tips på Bil är ju Den nya modellen av Corvette Tsss... Det ska du ha råd med haha

2007-05-23 @ 21:01:29
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Luan

Orka med bilar :S

2007-05-23 @ 21:51:32
Postat av: Erik Kaverén

orka säga wow i samma mening smo fulltankning allie. orka tanka något annat än fullt. Eller va säger du freddeman? Lycka till me bilköpandet

2007-05-23 @ 23:48:49
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Unnarydaren

Int lönt tanka under 60 liter ju
:-)
Gott som fan när ens pärla klarar bosse bildoktorskollen du.
*nickar medhållande*

2007-05-24 @ 16:23:54
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sportig liten bil du har ;)
Gott att den gick igenom besiktningen.

2007-05-31 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback