Fredagslåten !

Vissa anser ju att bara man hör en låt på ett visst ställe blir det "x-låten".  Som tex att När vi två blir en med Gyllene Tider skulle vara en Cypern låt. Så är det ju naturligtvis inte.

Låten ska vara från samma år som minnerna är ifrån. Om sen låten handlar om stället man är på så är det ju jackpott. När jag var på Ibiza så hade Vengaboys precis gjort jättehiten We`r going to Ibiza. Snacka om att det var bra drag på dansgolvet när dom spelade den, ojojoj vilka minnen. Var väl kanske inte lika kul när den gick på cd spelaren på flygplatsen när vi suttit där 15 timmar pga av försenat flyg.



En annan låt som jag kom och tänka på när jag jobbade inatt var den gamla nattlåten från 2003. Den spelade vi alltid varje fredagmorgon och det betydde HELG från Mearsk. Låten är Alright med Lisa Miskovski och The Lost Patrol.


Kanske man skulle ta upp den gamla traditionen igen. Nu är det som sagt helg igen. Inget speciellt inplanerat faktiskt. Kanske fotboll ikväll men vädret inbjuder ju inte direkt till öldrickande och division 6 fotboll =( Imorgon kanske det blir fotboll på högre nivå. Funderade på om man för en gångsskull skulle masa sig upp till Vallen och kolla Södra. Har jag inte gjort en gång sen dom gick upp i Superettan faktiskt. Jaja vi får väl se vad som händer.

Trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: allie

alright me lost patrol lyssnar ja fortfarande på på jobbet, ida senast :)

Postat av: Jernhagen

Vengaboys We`r going to Ibiza Har jag med minnen till! När vi var på Ibiza! Fan vilket röj det var där! Inte många ställen som slår Ibiza när det gäller Party!! San Antonio rockar fett :=)

2007-05-11 @ 19:17:58
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Unnarydaren

En låt jag får minnen till numera är GT,s det är över nu den fredagen jag stämplade ut från Torsvik :-)

2007-05-12 @ 09:50:32
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Boden

Varför inte låten "mary" - 1975 i en ford galaxie i ett sandtag mellan boden och morjärv ?!

2007-05-12 @ 10:15:11
Postat av: mäklarn

Bra fredde håll dig från stadsparksvallen o visa dig på vapenvallen i stället.

2007-05-13 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback