Allt som är ditt

Du går genom parken det är inte ens natt än
och två som går bakom springer ifatt och tar allt som är ditt
(...)

(...) Åh tänk om du hade gått en annan väg eller inte varit så korkad och gått ute själv
du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta
det måste va ditt fel det måste va ditt fel
(...)

(...) Vem skulle ha trott dig du fyllde i blanketten som inget
och sen så var det borta allt som var ditt
(...)

(...) Åh tänk om du hade gått en annan väg eller inte varit så korkad och gått ute själv
du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta
det måste va ditt fel det måste va ditt fel
det var aldrig ditt fel (...)

(...) Dom jävlarna ska skjutas Dom jävlarna ska skjutas 
Dom jävlarna ska skjutas Dom jävlarna ska skjutas
 (...) 

(...) Jag har hört vad han heter jag står med ett gevär
jag ska spendera mitt liv och ta tillbaka allt som är ditt (...)


Kommentarer
Postat av: Ein Stina

Vinner Sweden på lördag eller? ;-)

Postat av: Ann-Charlotte

Annika.....sveriges bästa pop just nu....

2007-05-29 @ 20:09:02
Postat av: Mange

Nu drar det ihop sig för fotboll i helgen. Men höjdpunkten måste ju ändå bli i september. Då skriker vi på kortsidan som aldrig förr. Heja Sverige. Vi hörs /M

2007-05-29 @ 20:40:39
Postat av: allie

vilken konstig text... tralalala

2007-05-29 @ 21:20:37
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Säkert!! Riktigt jävla bra låt och text! Bra jobbat Freddeman... Snart närmar det sig fest.. Hare Gott

2007-05-30 @ 00:19:16
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Fredde

Håller med dig J, texten är "bra" (inte konstig A) och framför ett budskap =)
M; Längtar som fan ! Dock undrar jag när grillfesten i Månsarp dyker upp ;)
S; Naturligtvis :D

2007-05-30 @ 10:15:37
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback