0-1 och 0-1

image109

Idag är jag riktigt sliten. Ont i benen, ont i halsen och lite småtrötter.

Två fotbollsmatcher igår med likadana men ändå blandade resultat. Först tog vi våran andra raka seger i korpen efter en stabil 0-1 seger "borta" mot KPMG. Det var riktigt roligt att lira men det känns i benen idag vill jag lova.

Efter det åkte DIF på en pinsam torsk hemma mot gais. Det ser inget vidare ut denna säsongen heller måste man väl säga =(

Annars är det bra (tackar som frågar). Bara två nätter kvar att jobba denna veckan då natten mellan onsdag/torsdag är ledig. På fredag bär det av till Malmö för att hälsa på en kompis. Ska bli roligt att komma iväg lite, en ljuspunkt i vardagen. Helgen efter det är det utgång med jobbet, samma dag som marknaden. Sen rullar det på; fotbollslandskamp, bröllop, midsommar mm.

Dags att ta tag i disken =(

På bilden ser ni jag som "gangster", haha. Brillorna är coola. Vet inte vems dom är dock.....hmm Erik eller Adrians tror jag. 11.04; Insåg just att man ialla fall ser Erik genom spegelbilden i glasögonen, hehe

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Cool Blid! Vem vill du döda? Ne håller med om att ni åkte på en riktigt pinsam förlust mot GAIS! Men jag ska inte sticka under stolen med att jag jublade kanska gått när GAIS gjorde mål igår när jag lyssnade på radiosporten! Hejpåre

Postat av: allie

alltid kul o komma iväg, inte minst till den fina dialektens landskap skåne!! :-)

2007-05-15 @ 16:14:59
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Ein Stina

coola brillor :-)

2007-05-15 @ 17:33:43
Postat av: Boden

Kul när det händer lite nu när sommaren är på väg.Du ser ut som en "torped" i brillorna.(slutar på ikea 14 juni)

2007-05-16 @ 09:52:05
Postat av: Ralle

faaan va stygg du ser ut=)

2007-05-16 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback