Wasas Påtår

image74

Söndagen då någon tog en timme ifrån mig! Vart tog den vägen kan man undra ? Som om inte helgerna är korta nog när man jobbar natt. Jaja hursomhelst så är det ett minne blått om en vecka.

Igår spelade vi innebandycup hela dagen. Gick inget vidare bra men inte lätt när vi var typ enda korplaget och mötte spelare från JIK/Östra/Månsarp mm. Det var ialla fall nyttigt att möta elitseriespelare ( David Gilek) och roligt att möta gamla klasskamrater (Martin Unander & Mattias Herman). Dessutom blev Lekeryd imponerad av mig. Kanske kommer ett kontraktsförslag snart, haha. Men seriöst vem vill spela i Lekeryd ??!

Nu är innebandysäsongen över men snart börjar fotbollen vilket jag verkligen ser framemot. Funderar på att ta Viera rollen på allvar iår ;)

Idag har jag varit på möte som hölls på Wasas Påtår. Dom serverar under helgerna en underbar brunch med ägg, bacon, pannkakor mm. Efteråt stack vi upp en sväng till A6 där jag inhandlade ytterligare ett par DVD filmer. Denna gången blev det i mitt tycke världens genom tiderna bästa TV serie; Twin Peaks i box form.

Gillade den starkt när den gick i början av 90 talet. Man var ju inte så gammal då så det var med skräckblandad förtjusning man såg framemot avsnitten med Agent Cooper, Laura Palmer, Bob, Windom Earle, Shelly Johnson mm. Nu inser man välgjord serien är och hur mycket kult den är. Har nu avsnitt 1-18 och senare i vår släpps 19-30.

Härligt med boxar !


Kommentarer
Postat av: F R E D R IK

Tjoohoo!! Jag och min kära sambo snackade om Twin Peaks igår. Sappade förbi det när de var reklam på Femman! Anncha håller med dig om att det är den bästa serien som har sänts på tv..hehe

Du kanske ska ta och satsa på Innebandyn? Har ju sagt till dig att provträna med Husqvarna IK!!

2007-03-25 @ 15:18:57
Postat av: allie

jag har aldrig sett twin peaks:/ inga boxar har ja heller:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback