Våren ?

120835-71

Nu känns det som våren äntligen är på väg ! Ska man våga vara glad att så är fallet eller kommer det ytterligare ett bakslag ?

Bilden är tagen halv åtta imorse och solen hade precis gått upp. Klarblå himmel, en underbar morgon helt enkelt =)

Har precis suttit ett tag på balkongen (där solen ligger på) och det var hur gött som helst. Termometern visar 11,8 grader men den sitter på andra sidan huset så det torde vara ytterligare ett par grader på balkongen.

Annars har det inte hänt så mycket nytt sen senast. Var och tränade efter jobbet idag. Bara två gånger kvar av min morgonspinning med Elina nu vilket känns tråkigt. Har funkat kanon att träna efter jobbet men men alla sagor har som bekant ett slut. Idag var det rätt segt (känner nog av sjukdomen lite fortfarande), men det viktigaste var att jag direkt efter sjukdomen återupptog träningen (vilket jag har haft problem med innan) Motivation är ett viktigt ord !

Det är förresten inga problem med den förtillfället. Har gått ner X antal kg sen i början av Januari och hoppas kunna nå målet på Y antal kg. Det är dit jag siktar ialla fall =)

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Sennare! Elina är hon snygg eller? :=) Underbart väder håller jag med om,ska bli så J*vla skönt med vår nu det har man ju sätt fram imot eftersom det inte blir någon riktig vinter här,men det kommer man ju få nästa vinter iaf uppe i Sundsvall.....

Shit jag var först att skriva denna gången :=)

2007-03-13 @ 14:53:14
Postat av: allie

Självklart e våren här, den kommer alltid när ja fyllt år ju! =)

Postat av: Erik Kaverén

De kommer nog snö snart igen! Vårkänslorna är snart passé

2007-03-14 @ 10:38:22
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback