Snabb blogg

120835-73

Nu är det bråttom så det blir en snabb blogg idag.

Har mycket att göra idag så sovmorgonen (till 14.30) kanske inte var så jättebra. Men skön var den ialla fall =)

E kommer och hämtar mig klockan 16. Åka och käka, köpa present till C, åka till bolaget. Mycket nu! Ikväll är det skiva hos Caterin & Anders. Ska bli gott och ta några öl. Grymt sugen på Kilkenny så det kanske blir någon sådan.  Kan behövas efter en bra men pyskiskt jobbig vecka.

Nu måste jag surfa vidare och sen kasta mig in i duschen.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: E

Jag dundrar me min blogg adress. Oj de ska inte vara särskrivning, eller hur Wetterlind. Synd att du inte kunde komma på skiva. Vi lyssnar på kärlekslåtar hos Catrine. med E fredde.

E = Erik om någon undrade. Freddeman bjöd på mat vilket var väldigt generöst. Men som alle säger; den som tjänar mest betalar. Stackars Andreas.

Trevlig förförfest med Rena rama Rolf och med Smala Sussie.

De här går 100 meter och då har jag ändå ingen att prata med. Det får väl sammanfatta kvällen. ;)

Postat av: Mikaela

Freddeman! Tycker att du är väldigt seriös med din schlagersång :D speciellt tillsammans med Sarah Dawn Finer ;D fortsätt så!
Hoppas du vågar utmana mig i singstar snart ..

2007-03-16 @ 22:58:37
URL: http://mickies.blogg.se
Postat av: allie

Snart ska vi sommarjobba ihop :) puss

2007-03-17 @ 19:02:13
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Unnarydarn.

Nån seriös bakfylla efter kalaset då??

:-)

2007-03-18 @ 21:06:50
URL: http://unnarydaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback