Onsdags mixen

image75

Här skulle det egentligen varit en annan blid men eder bloggare och fotograf var för feg för detta. Dessutom vet man ju aldrig vem som läser detta. Intranätet är ju trots allt öppet för alla. Kan väl berätta att det handlade om att jag idag såg ett helt bord med avundsjuka människor.....

Två tidiga mornar i rad har avklarats på IKEA (lika bra att vänja sig typ) Lastutbildning under ledning av framförallt Tomas men även Ann-Sofie, Jerhagen och Ivan ;) Roligare person får man leta efter. Det gick hur som helst bra så snart har man sitt lastintyg i handen (terorikurs 17:e April) Förhoppningsvis får man chans att utnjyttja det i framtiden också.

Ikväll är det EM-kval mellan Nordirland och Sverige. Att jag inte har samma åsikter om laguttagningarna som Lasse Lagerbäck är väl ingen hemlighet och det illustreras bäst med bilden ovan. Tror och hoppas dock på seger. Ska vi säga 1-2 efter mål av Elmander & Healy i första halvlek. Källström kommer in och avgör i andra ! Missar dock första halvlek av kvällens match men förhoppningsvis hinner jag se andra.

Bara en natt kvar nu denna veckan (och för hela detta nattskiftet) Känns tråkigt, men på lördag ska vi ialla fall ut och äta på Harrys. Ska bli väldigt roligt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoohoo..Bilden är ju så J*vla bra! Skandal att inte Kimpa spelar från start och ist får Tjockis Svensson ta hans plats som har spelat en tävlingsmatch i år!!Men det är ju ingen hemlighet att vi har Världens tråkigaste förbundskapten...

2007-03-28 @ 15:46:58
Postat av: F R E D R I K

...Missade att skriva mitt namn! :=)

2007-03-28 @ 15:47:30
Postat av: allie

Go köttbullen!

Postat av: Luan

Hörrö varå feg?!?! Jag hade ingen zoom i mobben... men men utbildningen va bättre än jag förväntade mig... :)

2007-03-28 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback