Du och jag döden

120835-73

Veckan började med en mycket besynnerlig dröm. Har märkt att jag drömmer (eller kommer ihåg är det väl egentligen) mycket mer och konstigare när jag sover på dagen. Inte för att det stör mig på nått sätt men lite skumt är det.

Det brukar ju heta att man ofta drömmer om saker som händer i sin vardag. Vet inte riktigt hur jag ska tolka senste tiden då det handlat om knarksmuggling, när man träffade Lasse Brandeby i Thailand (han kände igen mig), mitt första dygn som ordningsvakt på Hultsfred mm.

Imorse kom dock den märkligaste på ett bra tag. Drömmde att jag fått någon obotlig sjukdom och bara hade två veckor kvar att leva. Allt kändes olustigt och man tänkte hela tiden på vad man skulle göra de sista dagarna i livet. Har alltid sagt att jag inte har några planer att bli 90 år gammal. När man är till mer problem än lycka till släkt och vänner tänker ialla fall jag kasta in handduken. Dock kändes 28 lite väl tidigt.

Vad skulle du göra om du bara hade två veckor kvar att leva ?

Jag tror jag skulle försöka resa någonstans det sista jag gör ialla fall. Australien eller London skulle det förmodligen bli. Sen skulle man bara vara med dom man tycker bäst om. Göra roliga saker och äta gott.

Förhoppningvis är det ingen sanndröm för jag har mycket outrättat på Planet Earth.

Bild; Kent - Du och jag döden från 2005. Mycket bra skiva som jag varmt rekomenderar.

Kommentarer
Postat av: allie

jag hoppas iaf att folk aldrig ser en som problem utan uppskattar en fast man är 90 år gammal.... hoppas:)

Postat av: F R E D R IK

Skulle nog med kasta in handduken vid 90år! hehe
...och så håller jag med dig om Skivan den är Kanonbra.. Tack för mig! Forza Vibbsson!!!!!

2007-03-19 @ 23:39:24
Postat av: jÄännii

Ja man drommer alltid en himla massa på dagen :P konstiga saker också! haha..

Om jag skulle do om 2 veckor så hade jag varit en olydig flicka: Rånat banken och bjudit familj och vanner på en resa, hånglat med richard en massa och blabla.. Gjort en massa saker jag inte hade vågat nu, dvs farliga saker med adrenalinkickar! Man ska ju andå do!
Ordnat så att E får det bra..
Sen hade jag gått och biktat mig for mina synder så att jag får komma till himlen! hahahaha!

2007-03-20 @ 17:38:23
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Erik Kaverén

Vi får väl hoppas att du har ilte mer tid än två veckor kvar. Annars kanske de är onödigt att ja kopplar in din trådlösa router? När ska vi ta de kan man undra. Ligger hemma och är sjuk nu iofs men vi får dona det när ja piggnar till!

2007-03-21 @ 10:01:58
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback