Den vite mannen



Måste bara delge er en rolig scen från min favoritserie Kvarteret Skatan såhär på torsdagskvällen. Kolla den man kan inte låta bli att garva när man ser den. David Batra är helt outstanding.

Går i väntans dagar förresten. Om tre timmar kommer lönen vilket alltid är lika härligt och välbehövligt. Inte så mycket räkningar denna månaden så kostade på mig att storhandla på CD ON tidigare i veckan.

Det som levererats till dig är följande:
--------------------------------------------
1 st 2017956 DVD - Beck 18: Flickan i Jordkällaren
1 st 2019361 DVD - Beck 19: Gamen
1 st 2017324 DVD - Beck 17: Skarpt läge
1 st 2001677 DVD - Beck 9-16 Box (8 disc)
1 st 2020442 DVD - Kvarteret Skatan - Säsong 3 (2 disc)
1 st 2500760 DVD - Beck 1-8 Box (8 disc)
1 st 2019362 DVD - Beck 20: Advokaten


Så nu har man lite goa timmar i tv soffan framför sig. Har sett Beck 1-17 men ville gärna ha alla boxarna och nu dök dom upp till kanonpris. Har inte sett 18-20 så blir väl att man klipper dom först. Gunvald Larsson är ju helt klart bäst.

Hoppas dom kommer redan imorgon men jag har onda aningar om att det kan dröja till måndag. Har ialla fall innebandy turnering i helgen så kommer säkerligen vara fullt sysselsatt ialla fall.

Dags att ladda med gröt inför sista jobbnatten denna veckan.

Kommentarer
Postat av: F R E D R IK

Oj oj oj! Vilken beställning! Tänkte med inhandla alla BECK filmer framöver..och så blir det nog bio med min kära sambo på lördag, tänkte kolla på BECK -Den svaga länken.Här kommer handlingen "En ung kvinna hittas brutalt våldtagen och mördad. De som upptäcker den sargade kroppen är flickans föräldrar. Men vem är mannen som plötsligt dyker upp på brottsplatsen? Och vem är personen i luva som han påstår sig ha sett i parken? Beck och hans kollegor får börja lägga pussel med ledtrådarna för att få en klarare bild." Verkar bra haha

Ha en trevlig helg Freddeman för det tänker jag ha :=)

2007-03-23 @ 00:04:29
Postat av: Janne

Ännu en Becksamlare;) Gunvald och grannen är sköna karaktärer som höjer filmerna ännu ett snäpp.

2007-03-23 @ 02:03:01
Postat av: allie

BATRA E BÄST!! johan oxå:)) Beck däremot..

Postat av: jÄännii

"kakdansen" hahahha! Faen vad bra!
Mitt ex hatade beck bara for att "Sunes" pappa ar med! hahaha.. Nu tanker jag också alltid på det :P
Hopppas du får en bra helg! =)

2007-03-23 @ 15:35:44
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Catrine

Beck filmerna är bäst!
Speciellt Gunvald...=)

2007-03-25 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback