5 :e Mars

image66

Nu är jag på benen och har mycket att ta igen i bloggvärlden. Vet att alla mina fans väntat otåligt sen i onsdags.

Förra veckan var som ni vet en mörk vecka. Förkylningen som sitter i lite forfarande nockade mig som värsta Joe Louis och det blev mycket sovande/vilande förra veckan. Förhoppningsvis har man fått sin dos av sjukdom nu så det räcker för detta året.

På fredagen tog jag en liten avstickare till Linköping för att kolla sista matchen i grundserien. Tyvärr var det ingen höjdarresa då DIF förlorade sin slutspelsplats och det var rätt stökigt på läktaren.

Nu är natten också definitivt nerlagd, ett både tråkigt & väntat besked. Enligt deras nya "setup" ska vi tydligen klara kökskampanjen med en ombyggd rondell och 10 nya plocktruckar. Lycka till säger jag ! Dom kan glömma att det blir någon övertid på vardagsnätter från min sida. Inte heller lördagar är ju så lockande nuförtiden. Skulle vara att man jobbar någon söndag så man kan vara girig och plocka dom fina pengarna av dom (it`s a game and you have to play it)

Hela lördagen låg man sågott som däckad också och får tacka snälla mamma & pappa som kom med lite livsnödvändigheter. Det uppskattades verkligen, tack ! Söndagen for vi runt stan och kollade lite grejor innan vi åt lunch här hemma. På kvällen var det dags att återvända till jobbet.

Fyller ju år idag så då var det min tur att bjuda gubbarna & tanterna på fika vid fyra. Skönt med lite avbrott i jobbet som annars gick helt ok. Annars är jag inte så mycket för att fira födelsedagen och sådär. Bara ytterligare ett år i boken så what ever. Roligt med grattulationer är det ialla fall. På lördag blir det lite festligheter så jag måste städa i veckan. Inte så skoj direkt men det är gott efteråt.

Kommentarer
Postat av: jÄännii

Wei you´re back! =) Grattis på fodelsedagen! Hade garna atit lite tårta for att fira dig om jag hade pallat :P haha.. Jag åt lite godis ist! Hoppas du har en bra dag =)

Surt att de tog bort natten! Skulle du inte skaffa nytt jobb nu :P eller jag har last fel..
ha det gott!

Postat av: Janne

Gratulerar så mycket!!!

2007-03-05 @ 18:10:10
Postat av: Erik Kaverén

Grattis här också! Tyckte ändå att min grattning innan du gick å lade dig i morse måste vart uppskattad ;) Tänkte bjuda på fika nu men herrn behagar ju inte svara på MSN. Vågar dock inte ringa ifall du sover.

2007-03-05 @ 20:16:09
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: allie

grattis igen :) tredje gången dåja.. a ja ja !

2007-03-05 @ 23:44:10
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Fia

Lustigt sammanträffande :-)
Första gången jag faktiskt träffar nån som fyller exakt samma dag som jag.

Orkade faktiskt inte blogga nåt igår kväll, sov till 10:30 idag *hjälp*

2007-03-06 @ 11:33:16
URL: http://krokavadet.se
Postat av: Lena

Grattis i efterskott!!

2007-03-06 @ 19:10:19
URL: http://lenap.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Ojdå! Här har man gått och fyllt år med... GRATTIS så där 3dagar efter... ;=) bättre sent än aldrig som man brukar säga!

2007-03-08 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback