Under solen

image143

Ytterligare en härlig dag när solen visat sig från sin bästa sida.

Dök upp redan vid halv tio tiden (slutade en halvtimme tidigare inatt) och traskade ner till Atlantis med Bruce en timme senare. Är förövrigt väldigt nöjd att jag lyckas hålla träningsdosen och motvation även fast vädret är såpass bra !

Efter träning drog vi hem till gården där vi solade. Det  är ju minst sagt en öppen scen att sola på med mängder av balkonger. Kan ju erkänna att det har hänt att jag stått på balkonen och spanat på damerna när dom solar (äh lägg av man är ju man, haha). Garanterat att det fanns folk (mest gamla kanske) som stod där och tänkte där ligger dom där två blattarna och solar, behöver dom det ? Här sprider vi fördommar för glatta livet, haha.

Tänkte också på att  svensken (alla över en kam nu igen) är ett märkligt folk. En hel del gnäller på dessa invandrare och hur dom ser ut. Men lik förbannat ska dom ut i solen och bli bruna eller åka på utlandssemester. Hehe en konstig inställning måste jag säga.

Nu ska jag sluta med att sitt här och sprida mina fördommar.

Alla är lika mycket värda glöm inte det !

Puss

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Hahaha! där ligger dom där två blattarna och solar, behöver dom det ? Den var bra...men så är det granterat folk som tänker
Hejpåre

Postat av: Boden

Är ni invandrare ? Jaha - har inte tänkt på det !

2007-06-13 @ 00:23:37
Postat av: Kristina

behöver du verkligen sola fredde ;-) jag skulle behöva sola minsann.. ja ser ut som ett spöke! :-) Vare sig man "behöver" det eller inte är de väääldigt skönt me sol! synd att den har försvunnit nu... :-( iaf i skitdalarna... hehe kram o hej!

2007-06-13 @ 11:11:45
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: emmi

Gott du freddelina!
ja alla e lika mycke värda, spela roll hur man ser ut liksom! hörde att du skulel ha en skiva på Lörda där ja.. ajajajajjja

2007-06-14 @ 10:56:11
Postat av: Freddie

Sola på Bruno!

2007-06-14 @ 11:16:32
URL: http://broderfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback