Sviter från en slitsam lördag

Söndag söndag söndag. Återigen denna söndag som gud skapade för vila och återhämtning.

Idag blir det extra mycket av den varan. Hela gårdagen gick i 110. Redan klockan 11 landade vi i metropolen Norra Unnaryd där vi skulle hjälpa Psyko Mike med poolbygget. Sju arbetarkarlar och en dam satte genast igång med arbetet vilket till en början inte verkade helt smidigt.

När vi slutade med att läsa den förvirrande bruksanvisningen så lossade det dock och det blev riktigt bra till slut. Mitt under arbetspasset bjöd bonden på sin hemlagade lasange vilket smakade mycket gott.

På kvällen blev det grillskiva på John Erikssongatan. Dåligt väder gjorde att vi stannade hela kvällen och halva natten. Dessutom ställde detta regn till det ordentligt för min höger hand. (Jag lovar det va regnets fel ;))

Helgens bilder ;

     

Nu ska datorn in på "akuten" så jag blir borta från verkligheten under obestämd tid. My heart is bleeding

Kommentarer
Postat av: Freddie

Sjukskriven eller? vad har du gjort med handen då?

Postat av: Boden

Har du fallit och bitit dig ?

2007-06-17 @ 19:50:09
Postat av: Jernhagen

Va fan!! ingen uppdatering på länge nu då jue!

2007-06-17 @ 21:23:55
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Unnarydaren

Måste vart vinterhalt på den trappan då va?
:-)

2007-06-18 @ 19:01:37
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Kristina

Snart är det midsommar :-)

2007-06-19 @ 18:45:06
URL: http://stinaballerina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback