Bröllop

Idag kommer det handla om en sak som inte berör så många läsare av min blogg. Så därmed vet jag att antalet kommentarerna kommer bli därefter också, hehe.

Men men vi kör ialla fall. I lördags  var jag ute på "öa" där det var bröllop mellan Josefin & Martin (aka svängarn, se bilden längre ner). Det var en helt underbar dag med en lampa som sken precis hela tiden så man svettades grymt mycket. Men som jag sa, hade det varit regn hela dagen hade alla (förutom Blom kanske) varit arga och sura för det. Nu avgår jag som lill-Pohlman.

Efter själva vigeseln blev det en god trerätters middag. Förrätten bestod av kräftkaka. Till huvudrätt var det potatisgratäng & rostbiff för att avsluta med jordgubbar och glass. Senare på kvällen bjöds det till tårta och för att träna bort eventuell viktökning även dans. När det var dags att röra sig mot husvagen började man inse att Visingsö inte kanske är så litet som man länge trott. Att man hade en ung kärring i släptåg som var långsamare än en snigel med sig gjorde väl inte saken bättre, haha.

På söndagen for vi hemmåt vid middags tid och efter en svindyr pizza (99 för pizza + dricka) i Gränna hamn landade man på Kungsgatan runt två tiden. Nattens jobb genomflöt utan några större sensationer eller trötthet.

Ciao !

   Bröllopskyss
   Den berömda svängen
   En full tant
   Lelle med vinboxen

       

Kommentarer
Postat av: Sessan

ÅÅh va fiint.. jag bara längtar till mitt eget bröllop!

Postat av: Catrine

SnarkDoris!!!! =)

2007-06-11 @ 15:58:55
Postat av: Jernhagen

Alltid trevligt med Bröllop :=) Du har en stående inbjudan till vårat Bröllop när nu det blir :=) Hejpåre

2007-06-11 @ 17:51:15
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Lena

Vad fina de verkade vara..Synd att man vart bortrest..

2007-06-12 @ 23:51:30
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback