Semester

image186

Äntligen har man fått lite semester i miniformat. Är ledig måndag, tisdag och onsdag denna veckan. Det är en semester som skulle präglas av fotboll men vi får väl se hur det går med det nu.

Ikväll hade jag tänkt att gå upp till Vallen och kolla Södra mot Öis men just nu känns det inte speciellt lockande. Sverige är ett härligt land (ironi) vädermässigt måste man ändå säga. 11 månader om året är det November väder och så är det lite fint i Maj typ. Vinter eller sommar verkar existera längre.

Imorgon bär det ialla fall av till Grebbestad (via gbg) för att kolla PALACE mot dom äckliga göteborgarna. Ska bli fantastiskt kul att träffa likasinnade. Vi är ju ett gäng svenskafans nu och så kommer en hel del engelsmän och norrmän.

Nu ska jag till A6 och käka taccobuffè. Kanske står tjockisen bakom kassan, då ska jag mobba han för i lördags :P

image187

Kommentarer
Postat av: stina

man ska inte mobba :-P kom till skumejo ikväll.. ja kan hämta dig o ballie i stan tror ja..

Postat av: emmi

Haha va rolig man får vara då :) han va ju inte ens me så lite svårt o mobba då va!!!!
du e en elak människa, fyyyy :P

2007-07-23 @ 12:31:54
Postat av: Freddie

Mobba tjockisen från mig med! :) Anders käkar taccos i borås!

2007-07-23 @ 13:17:39
URL: http://broderfredrik.blogg.se
Postat av: allie

Göteborgare är de bästa

2007-07-23 @ 15:12:45
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Fredde Jernhagen

Hahaha! Tjockisen står i kassan på IKEA i Sundsvall och säljer korv såg jag..kanske han ska spela i Giffarna? Nice att få se palace live iaf fast dom möter ett gäng äckliga göteborgare :=) Hejpåre

2007-07-23 @ 19:48:55
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Pelle

Ha det bra i Grebbestad. Du kan ju kolla om Ove i Lerum eller Tore i Onsala finns på matchen. De är ju väldigt fotbollsintresserade och har ju sommarstugor i närheten.

2007-07-24 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback