Nej inget Uddevalla

Planerade först att åka bort till Uddevalla och kolla Palace andra match, den mot Oddevold ikväll. Men dåligt med anmälningar (främst från chaufförer ;)) gör att jag skippar den resan.

Dock ska jag snart få se Palace igen =) Bokade semetern igår och inte helt otippat blir det London i Augusti. Det blir min längsta vistelse som jag varit på där. Åker den 14:e Augusti och kommer hem den 20:e. Sex härliga dagar av härliga London med massor av fotboll. Ska först kolla Tottenham - Everton och sen Crystal Palace - Leicester för att på söndagen förhoppningsvis avsluta med ytterligare en match.

image190

Drömsemster ???! OH YES

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Inte fel med lite semester! När flyttar du dit?

Postat av: Fredde Jernhagen

Fan vad coolt! Jag vill följa med :=) Men vill förstås se Newcastle Hejpåre

2007-07-27 @ 16:30:53
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Maria

Gött Fredde! Äntligen en rejäl resa till London...
Inte dina 48-timmars-snabbt-över-och-se-fotboll-och-sen-tillbaka! :P
Akta dig för allt vatten bara! ;)

2007-07-27 @ 23:51:22
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: allie

de e nått speciellt me london... har bara vatt där en gång (men en hel vecka:P) men ska definitivt dit igen! Får se när det blir bara, tack vare ryanair kanske man inte måste vänta hundra år iaf!

2007-07-28 @ 17:54:10
Postat av: Boden

wow låter kul....

2007-07-29 @ 18:00:14
Postat av: Unnarydaren

Dax söka inflyttningsvisum snart el?
:-)

2007-07-29 @ 20:14:17
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: emmi

gött me lite minisemester =) kan aldrig va fel...

2007-07-30 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback