Maniskt spelande

image175

Jag har blivit drabbad av speldjävulen under helgen.

Dock är det inte den allra ondaste arten som lurar en på pengar via diverse spel. Det är data-spels-djävulen som visat sin nuna i form av Football Manager 2007.

Min dvd-spelare rasade ju under hösten och min datasupport 1.0 har ju flytt till Gotland så jag har inte kunna spela det förrens nu i sommar. Då fixade datasupportmannen 2.0 dvd spelaren så nu funkar det utmärkt att lira igen.

I lördags var jag nere hos Peter och spelade från 14 - 22.30 och igår blev det ett par timmar också. Man blir lätt sådär galet besatt, så man tappar både tid och rumsuppfattning.

Jag vill ha semester nu ! GE MIG !
Vecka 30 har jag ialla fall semester men jag har kortat ner den med 1(kanske 2) dagar. Tänkte jobba söndag natten och eventullet torsdags natten också. Kan vara bra att spara sina dagar till mörkare tider, vem vet vad som händer ;)

Kommentarer
Postat av: allie

det är kul me sånna spel, NÄR MAN HAR TID! Finns inget värre än när timmarna flyger så å man måste till jobbet/skolan/annat trist.
Mest timmar har ja nog spenderat framför age of empires hehe de e ett spel i min smak!

2007-07-16 @ 14:45:12
Postat av: emelie

Hallå mannen!
ja de e väldigt gott faktiskt, du längtar nu då förstår ja!
ja hur har du de månda o tisda nästa vecka? tänkte att de skulle passa me en ut kanske.. vill festa hemma snart me o gå till piren =) ajemän.. puss o kram

2007-07-16 @ 15:30:45
Postat av: emelie

Hallå mannen!
ja de e väldigt gott faktiskt, du längtar nu då förstår ja!
ja hur har du de månda o tisda nästa vecka? tänkte att de skulle passa me en ut kanske.. vill festa hemma snart me o gå till piren =) ajemän.. puss o kram

2007-07-16 @ 15:31:01
Postat av: Jernhagen

Men det var fan på tiden att du har istallerat FM,för det var inte igår spelet damp ner i brevlådan din :=) Men håller med dig om att tiden bara rusar i väg när man spelar, Fan blev sugen på att lira igen nu jue.... Hare Gott

Postat av: Janne

Har nyligen skaffat ett ex av fm jag också;) Jäkligt kul efter några års dvala

2007-07-18 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback