Game Set Match

Igår gjorde jag nått jag inte gjort på väldigt länge. Och nej jag pratar inte om att dricka red-bull-vodka ;)



Ja som ni ser spelade jag tennis ute i Habo. Senaste matchen gick av stapeln 1998 och de va på asfalten vid Grästorpsskolan. En match som vissa inte glömmer i första taget. Det var då jag och Mange Z vann en mycket tät och klassisk drabbning mot bröderna Fasth.

Igår återupptog jag då min "tennis karriär" och mycket vatten hade runnit under broarna mellan 98 och 07 för att säga det milt. Grundslagen var antigen för långa eller för korta, fotarbetet så dåligt så Agda hade sett snabb ut och serven ska vi inte ens tala om.......

Jag och Greus fick duktigt med pisk av Habo bönderna men men, kul va det ialla fall =)

På kvällen va det fest med ölspel i engelsk anda. Mycket rolig regel jag kom på där =) Sen åkte vi på tokfest i Taberg. Varför varför kan man undra i efterhand ???!!

Kommentarer
Postat av: emmi

låter ju spännande med fest i taberg! vem va de hos då? inte ofta du e på fest där :( inget piren då med andra ord

2007-07-21 @ 17:49:39
Postat av: allie

Tennis är riktigt kul, bara man kommer in i det! :-) nu är det fest ajaja

2007-07-21 @ 18:51:57
Postat av: Ralle

Ja tennis e riktigt skoj, vi får lira nån gång=) Fyllo-allie igång igen=)

2007-07-21 @ 19:33:10
Postat av: Anonym

Hehe.... känns som du inte kommer att få nån kommentar från bröderna Fasth :) Var jag minns så är vi obesegrade som dubbelpar, säg bara till när du behöver en partner. Är riktigt sugen efter 10år :)

2007-07-22 @ 09:28:59
Postat av: Mangez

Snubblade bort namnet på förra inlägget. Men en rättelse kanske inte hade behövts. Men här är den iaf. :)

2007-07-22 @ 09:31:58
Postat av: ed

säg till så ska jag dänga dig ordentligt i tennis =P

2007-07-28 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback