Fredag den 13:e

image174image174image174

Värsta otursdagen är tydligen här men jag har aldrig märkt att det skulle vara något speciellt med den jämfört med andra dagar ?! Har du det eller ?

Tror personligen det mest handlar om inbillning och att folk tror att det ska hända mer hemska saker denna dagen än övriga 364/365 dagar. Det gör folk nåjiga och dom skyller eventuella misstag/otur på Fredag den 13:e istället för sina egna misstag. Men visst, folk tror på så mycket lustigt nuförtiden så om det får personer att må bättre genom att vara "försiktigare" idag så låt dom vara det.

Undra vad man ska göra på denna otursdag för att verkligen utmana ödet. Spotta på en svart katt ? Slänga hela sin nyckeknippa på bordet ? Trippa under stegarna vid arbetsplatsen nere vid Filmstaden ?

Planen för dagen är ialla fall enligt följande. Bort till Robban och ta några öl vid sjutton tiden. Sen ska vi ut och käka och efter det ska tydligen Kusken bjuda på ett par drinkar. Vi får väl se hur den här kvällen slutar, hehe.

Trevlig helg !
Muuuuhahhahah (hmm jag måste kolla på nån skräckfilm snart, det var länge sen nu ju =( )

Kommentarer
Postat av: allie

det blir skräckfilm på min halloweenfest ;) Jag är inte det minsta skrockfull, men ja kan ju spotta lite på min svarta katt för skojs skull :P
.. näääääää

2007-07-13 @ 15:53:55
Postat av: Lena

Det hände inget för mig i fredags..Idag såg jag en släkting till din bil, UNO 0*9, det var en skoda fabia.

Postat av: Lena

Det hände inget för mig i fredags..Idag såg jag en släkting till din bil, UNO 0*9, det var en skoda fabia.

2007-07-15 @ 22:38:51
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback