Vart tog Per vägen ?

Jag var uppe med tuppen idag. Stack och tränade redan innan 11. Det blåste ordentligen på vägen ner (så mycket att jag ett tag funderade på att ta bilen men jag trotsade vädergudarna)

Tränade en timme och det var skönt att släppa allt annat och bara träna. Blev minst sagt förvånad när jag kom ut och ser solen titta fram. Vad tog du vägen Per ?? Jag läser om nedfallna träd i Forserum men tror att någon skämtar Aprilo med mig.

Hehe kanske dumt att inte ta det på så stort allvar. Blir väl straffad med ett stömavbrott senare under eftermiddagen säkert, haha.

Idag är en bättre dag, en omstart månne ?!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: allie

vadå Per? ja fattar inte...men de va en massa träd nere över vägen till A6

Postat av: F R E D R I K

Allie Har du inte läst Aftonbladet eller kollat på nyheterna? Stormen kallar för "PER"

Andersson du som rockade på pokern! trodde du var i form jue...

2007-01-14 @ 16:11:11
Postat av: Jenny

Strömavbrottet kunde du fått ist för mig.. dötrist!
Du är ju galen som är upp så "tidigt"!! Sover du inte pöjk!
Poker.. vad kuuuuuuul!! =)

2007-01-16 @ 01:30:15
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback