Välkommen till skiftet Fredrik (eller inte)

120835-28


NU kommer jag vara lite bitter ett tag (så slipper du påpeka det Allie ;))

Jobbar ju som sagt skift denna också. Det är verkligen ingen höjdare. Förra veckan var väl ok för då var det inte så mycket folk som jobbade men idag bröt helvetet löst......

Började med att jag hade tre truckar bara under de tio första minuterna. Första timmen gick väl sådär (plockade 9 lines) Trucken ni ser här över var den som det blev hela dagen ialla fall. Utan radio och knappt körbar. Trångt vid kontoret och folk överallt i gångarna gjorde mig mer eller mindre vansinnig.

Nåväl timmarna gick väl fram till min och Bruce sena frukost (sent såklart så man slipper att folk där med) Såg fram mot mina tre mackor (precis som vanligt m.a.o) Men nej och nej så fel man kunde han. Nån har helt enkelt tagit mina mackor !! Hur störd får man va ??! Jag skulle då aldrig vilja äta någonannas mackor. Dessutom känns hela saken väldigt tattar aktig. Fick köpa frukost (20 kr för en frukost buffe) Mycket god och prisvärd så inget ont som inte har nått gott med sig kanske =)

Vi middagen hade jag såklart inte heller nån mat så det fick en Billys Pan Pizza (vilka jag mer eller mindre avskyr) Men automaten fattade fel så den kostade bara 10 kr isället för 15 (det behövdes inte mycket för att göra en glad idag, haha) Känns som dagen vände där ialla fall.

När jag kom tillbaka från rasten kom Jenny och frågade om jag ville hänga med och träna efter jobbet. Tänkte (orkade egentligen inte) ta det lungt denna veckan också och sen börja att träna igen nästa vecka. Men aldrig fel med nån som ge en lite extra motivation och sällskap där på löpbandet.

Nu blir det att laga middag och kolla på Småkronorna ikväll.

Heja Sverige !

Kommentarer
Postat av: Emmi

haha låter ju riktigt kul de där:) mycke folk kan ja tänka mej, tur att man bara jobbar en dag denna veckan då :P hehe du får inte va så lätt retad fredde!!!

2007-01-02 @ 17:46:31
Postat av: allie

hoppas det blir natt under sommarn oxå då vad ska du annars göra ? Då kommer alla efterblivna extrajobbare oxå ;-) hihi

Postat av: Erik Kaverén

Inte lätt livet ibland...men de är snart slut på det ju. Tänk på att du tjänar nästan dubbelt så mycket som de som jobbar ;)

2007-01-02 @ 19:55:22
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: F R E D R I K

Ha ha ha! Du kan inte ha det lätt på jobbet nu Andersson :=) Hejpåre! ses snart!

2007-01-03 @ 04:53:06
Postat av: mäklarn

Ja det låter som en helt vanlig shiftdag på IKEA.
Men på söndag kl 22.45 börjar det vanliga livet igen (för oss hög inkomsttagare hehe).

2007-01-03 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback