Rånad

120835-35120835-36

Ja så känns det ialla fall när man klivit ut från tandläkaren.

Dom skäms inte när dom ska betalt. Idag var jag på en undersökning som tog 20 minuter och det kostade mig 444 SEK ! Det ger en timlön på 1332 kr (till och med så nattlönen på IKEA ligger i lä ;))

Hade som vanligt lite tandsten (inget nytt under solen) samt några småhål som eventuellt ska åtgärdas. Får väl se om man ska forsätta att sponsra dom ett tag framöver eller om man slipper.

Efter det årliga tandläkarbesöket gjorde jag det årliga besöket på Konsum Norrahammar. Hälsade på Mange Brewitz som är butikschef där ute. Det ligger precis i jämte tandläkaren så brukar alltid passa på att springa in där. Min nästa arbetsplats som jag brukar skämta med honom om ,hehe

Denna veckan är riktigt f*ucked up annars. Första veckan när man böjar jobba natt igen brukar vara lite svår med omställningen. Söndag till måndag gick bra men sen kom den här IWAY utbildningen och förstörde hela veckan. Svårt att sova igår eftermiddag/kväll och idag när jag skulle dyka vid 16 var det helt omöjligt att somna så jag gick upp efter en timme. Brukar somna på 10-15 minuter annars. Tänkte äta lite snart och sen lägga mig och kolla på Mora - DIF på Canal +. Hoppas jag somnar någon timma för annars blir denna natten lika jobbig som förra var. Det är inte ofta jag är trött när jag jobbar natt men det var jag igår. Det var skitjobbit.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska till tandläkaren på måndag, fasar för vad det kommer att kosta, som student får man ju inte jätte mycket pengar.

Postat av: unnarydarn.

I got to do it IWAY,snacka om väckelsemöte.
Jag väntade mig mulla kamprad skulle dyka upp vilken sekund som helst hela dagen,det var en tung dag där jag vaknade till först på slutet när personalpolicy etc etc skulle diskuteras :-)

2007-01-11 @ 20:23:06
Postat av: F R E D R I K

Tjoohoo! Låter ju spännande med tandläkaren! Jaja..Ha en trevligt helg Freddeman!

2007-01-12 @ 00:29:39
Postat av: Moa

Ja verkligen =) Fast jag tror inte att det kommer bli lika otäckt för mig idag som i filmen spår i mörker hehe

2007-01-12 @ 06:39:20
URL: http://molia.blogg.se
Postat av: allie

det är verkligen inte kul o gå till tandläkaren... =(

2007-01-12 @ 08:13:27
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Erik Kaverén

Inte kul att vara trött på jobbet ;) Sparade du energi genom att inte prata? :S

Själv har ja precis tentat...nu är det dags att plugga inför nästa i morgon!

2007-01-12 @ 12:15:02
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Anonym

Om jag kunde lipa, skulle jag göra det här ;-P

2007-01-12 @ 21:31:49
URL: http://krokavadet.se
Postat av: Jenny

Ja fy fasiken! Tur att du inte hade några fetehål!
jag kom på att jag ska bleka tänderna men provar nog en hemmakur! haha.. om jag inte vinner några tusen på lotto dvs :P

2007-01-12 @ 23:25:22
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback