Nu åker klagomuren uppe igen

120835-43

Man mår ju lite bättre efteråt om inte annat, haha

Det började igår när vi skulle hem efter jobbet. Då startar inte bil-hel*etet ! Det var nära att den startade men nära skjuter ju ingen hare. Fick dra upp till Torsvik på eftermiddagen och boxera ner den till bilverkstaden. Tack för hjälpen pappa =)

Hatar verkligen det här med vintern ! Bara förstör och ställer till problem. Vad är det för fel med globaluppvärmning, det har jag aldrig förstått ;).  Ska nog ta och flytta till London, där är det regn jämt :D

Ont i halsen har jag fått också vilket hindrar mig från att träna. Tänkte köra spinning imorse, men är väl lika bra att vila för annars blir man ju inte av med den på ett bra tag. Tog en ordentlig sovmorgon idag (till 13) så antar att man är rätt sliten i kroppen. Måste ju bli frisk till helgen då vi har viktig innebandymatch också ! Har dock jobbat hela veckan och det kommer jag fortsätta med. En förkylning hindrar inte mig  (folk är för gnälliga) det går att jobba. Har inte varit borta från jobbet på två år snart så det är ju en positiv sak antar jag (man förlorar ju inga pengar mm)

Annars är det bra. Man ska inte klaga för mycket, det kunde varit värre. Som tex att nån som man känner blir överfallen och knivdödad av en idiot som inte borde få gå ute....

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Shit! Mycket gnäll! Men det ska man ju få göra ibland Freddeman...

Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

2007-01-30 @ 16:13:28
Postat av: allie

Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

Postat av: "Bruce"

Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

2007-01-31 @ 07:02:13
Postat av: ÅKE

Hmmm...Här var vi bra på att använda "Ctrl C" Mitt namn är ÅKE och jag är oxå ett mongo

2007-01-31 @ 13:03:34
Postat av: Åkes kompis

HEJ ÅKE! Jag är oxå ett mongo

Postat av: allie
Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

2007-jan-30 @ 17:44:12
URL: http://allie0.blogg.se

2007-01-31 @ 13:04:30
Postat av: allie

vem är åkes kompis?

2007-01-31 @ 15:30:35
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Åkes Syster

Hej! Åkes kompis är Britt-Eric som även han är ett mongo!

2007-01-31 @ 19:47:07
Postat av: Freddie

Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

2007-01-31 @ 22:00:25
Postat av: ÅKE

Postat av: Freddie
Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ?...........än att inte ha den hissad. (Citat Arne H)

2007-jan-31 @ 22:00:25

Välkommen till Familjen Mongo!!

2007-01-31 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback