Nej *uppdaterad*

120835-41


Här var det tänkt att det skulle dyka upp en rolig historia idag men den uteblir (ialla fall förtillfället)

Fick ett tråkigt besked innan och historien känns bara så fel att dra just idag. Varför kan inte livet vara rättvist och enkelt ??!!

Har precis pratat med Markus och det var en av de västa samtalen jag haft i mitt liv.  Vad ska man säga liksom ? Ingenting som jag säger kan ju inte ändra någonting. Jag kan ju inte på något sätt förstå den hemska situtationen. I eftermiddag ska dom döpa honom och ikväll stänger dom av maskinerna och drar ut slangarna.

Kommer bli en jobbig tid framöver med många känslor som man inte vet hur man ska hantera. Ska göra allt för att stödja Markus & Jessica så gott det går.

Tears falling down

R.I.P Vincent 061213 - 070125

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2007-01-25 @ 15:23:37
Postat av: Anonym

Jag beklagar, vet inte vad man ska säga.
Man blir bara ledsen av att höra något sådant.

2007-01-25 @ 17:16:10
Postat av: Micke

Finns inga bra ord som räcker till.
Sjukt tragiskt.

2007-01-25 @ 21:59:44
Postat av: Maria

Usch, jag börjar gråta. Så hemskt.

Postat av: Ralle

Faab va trist alltså...vart finns gud när man behöver han typ?? Vill även ägna mig en tanke åt den lille killen i norrahammar spm blev knivmördad..Vart är världen på väg????????

2007-01-26 @ 00:02:52
Postat av: unnarydarn.

Man saknar ord.

Dom gud älskar dör unga!!!

R.I.P

2007-01-26 @ 15:11:49
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

En ängel togs ifrån mig, min underbara systerson, han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Det var det finaste dopet jag varit på i hela mitt liv, men även en av de jobbigaste dagarna.
Men jag ska stötta Jessica och Markus så mycket jag kan!

2007-01-26 @ 17:35:22
URL: http://mickies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback