Lördag i Januari (mest seg och tråkig)

120835-37

Hej !


Jag har inte så mycket att skriva här egentligen. Dom senaste dagarna har varit mycket upp och ner. Somnade inte till hockeymatchen i torsdags så åkte och jobbade med bara 5,5 timmars sömn. Gick dock förvårnadsvärt bra och jag var pigg hela natten.

Satte mig framför datorn igår när jag kom hem och gick och la mig runt 08. Sov sen ända till 14.30 vilket är nytt rekord för mig. Tog det mest lungt på kvällen samt spelade lite poker (det gick skitdåligt) La mig i soffan vid 21.45 och kollade fotboll, hmm slummrade visst till och vaknade vid 04. Gick in i sängen och sov vidare till kl nio nästan. Där tog man ut dom "komp-timmarna" i sömn, haha

Idag har det varit typ lika segt som igår. Tränade innebandy mellan 13-15 men det var riktigt segt idag. Behöver nog ett tag att komma in i det efter juluppehållet. Hemma vid fyra och lyssnade på Palace (dagens glädjeämne, vinst 4-2 !)

Ikväll har jag lagat lite mat  (se bild) Testade att göra nått nytt och det blev väldigt gott. Älgkalopps med kantareller, morötter och lök. Till det vart det potatis.

Poker turnering ikväll också men det gick ännu sämre än igår =( Usch känner mig inte i form på något sätt (verken pokern eller något annat) En seg vecka är snart tillända. Hoppas nästa blir bättre !

Because of you, I never stray too far from the sidewalk, because of
you, I learn to play on the safe side so I don't get hurt, because of
you, I find it hard to trust not only me, but everyone around me.
Because of you, I am afraid


Kommentarer
Postat av: Lena

Har du gjort det själv..vad duktig du är

2007-01-14 @ 00:49:15
Postat av: allie

låter JÄTTEgott!!!! Ja åt lasagnette ida..sista maten på nåra dagar buhu... hehe =)

Postat av: F R E D R I K

Ser ju smarrigt ut det där jue....hahaha

2007-01-14 @ 16:45:29
Postat av: anna

vad smarrigt! såg nästan ut som mamma gjort det!

2007-01-15 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback