Hovslätts revyn

Idag (eller igår blir det ju nu) har jag varit på revy hemma i Hovslätt. Den höll på i nästan två timmar och roliga sketcher framkallade massa skratt. Kände igen alla åtta personerna som deltog och det är ju extra roligt. Dom var jätteduktiga på scen och det märktes verkligen inte att dom bara är "amatörer".

Bäst var nog Stopp, kom, hit som gav mig  fina minnen från förr. Kul att se lite folk hemifrån som man inte sett på väldigt länge. Kyrkan som föreställningen var i ger en massa gamla minnen från när man var i tonåren, fina minnen som man saknar ibland. Det var bättre förr är ju en sliten gammal klyscha som ibland är helt sann och ibland är helt fel.

Veckan som gått har varit väldigt bra. Mått mycket bättre än förra veckan och tränat tre gånger hittils. I tisdags var det spinning. Onsdagen bjöd på Body combat som var väldigt märkligt måste jag säga. På torsdagen var jag på Power box som vanligt. I helgen är det innebandy både lördag och söndag. Däremellan är det "avskedsfest" för Seth som ska flytta till Luleå.

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Var farsan med på revyn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback