Fia med hutt !

120835-42

Igår spelade jag ett nytt spel som jag aldrig testat innan. Fia med hutt. Är precis som det låter; typ vanlig fia fast när man blir utknuffad får man ta en hutt. Hehe kan bli farligt om man har för mycket otur (vilket jag jämt har :/)

Efter förfesten gick vi en sväng till SS där det var After Work. Tyvärr inte så mycket folk men dom som var där var trevliga (dom flesta så behöver jag inte säga mer...) Drog hem rätt tidigt, redan vid 23 ungefär. Precis som planerat för jag var inte så sugen på att festa efter allt som hänt. Sen skulle jag spela innebandy match idag också.

Matchen var mot Frigoscandia (som innehåller ett par gamla Eldhusare) Roligt med två målvakter och lite matchträning. Vi vann med 14-11 =) Jag gjorde ett mål när jag smög upp från min backplats, hehe

Ikväll blir det väldigt lungt. Ska laga lite mat snart och efter det är det poker på nätet som gäller. Kanske slänger ett öga på boxningsgalan i Göteborg också.

Ha en trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Emmi

Fia me hutt va ritkigt kul, får vi göra om nästa gång! synd att du o ja hade otur o bli knuffade så mycke bara :) simma lugnt o ät gott!!! kram

2007-01-27 @ 19:30:47
Postat av: Anonym

mum filiaba

2007-01-28 @ 08:48:37
Postat av: F R E D R I K

Det låter ju spännande..

2007-01-28 @ 10:45:41
Postat av: Lena

Lite som studenternas lek capsning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback