Valentin



120835-55

Åkte länge och funderade inatt på hur jag skulle få denna blogg att inte verka bitter. För bitter är jag absolut inte idag, bara trött på ytterligare en dag av kommersiellt jippo som ska utarma dom stackas människorna på ännu mer pengar. Uppfunnet av den stora satan i väster.

Ska det verkligen behövas en speciell dag för att man ska kunna visa varandra kärlek ??! Alla dom andra dagarna glömmer folk bort och allt ska löjligt koncententreras till just denna dag; 14 Februari. Om människorna visade varandra samma kärlek och respekt varje dag tror jag vi skulle ha en väsentligt bättre värld.

Sen ska man komma ihåg att kärlek inte nödvändigtvis behöver vara mellan två människor. Man ska visa sin kärlek till familjen, vännerna, husdjur, idrottslag mm. Det väljer jag att försöka göra varje dag istället.

När jag vaknade blev jag rocked by the news att Johanna Sällström avlidit endast 32 år ung. Ytterligare en människa som går bort alltför tidigt. Johanna slog igenom som Victoria i Tre Kronor på 90-talet. Därefter blev det en rad filmer, bland annat Wallander och Hans&Hennes som bilden nedanför är hämtad ifrån. Har alltid tyckt att hon haft någotslags sorgset och samtidigt vackert ansiktsuttryck. Johanna lämnar en fyraårig dotter efter sig.

R.I.P

120835-56

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Japp tråkigt att Johanna försvann...:( och ang alla hjärtansdag...så stämmer det du säger med...skiva snart?

Postat av: Anna

Ja miniråttan...Du är klok du. Jag tycker också man ska fösrsöka visa sin kärlek varje dag. Jag blev paff att "victoria Bärnsten" är borta. Hon va väl din favorit?

2007-02-14 @ 16:55:02
Postat av: Unnarydarn.

Nu har jag köpt 4 pallar med amerikanska kort och chokladbitar så nu kan ja visa allt och alla hur mycke ja älskar dom i dollar hehehe

2007-02-14 @ 16:56:24
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad alla (jävlar) hjärtans dag.... Hoppas din dag blir bra!

2007-02-14 @ 16:56:36
Postat av: allie

jag håller faktiskt med dig :P Fast när de nu ändå finns kan man ju göra nått trevligt av det, om man vill!

2007-02-15 @ 07:53:35
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: jÄännii

Jag tycker helt klart det ska finnas en speciell dag då man ska visa de man tycker om att man tycker om dem! Man kan ju göra det hur mycket man vill året runt så klart men det är ju en fin symbol för kärlek med just den här dagen =) Något extra speciellt helt enkelt. Det är ju inte så att jag skickar en massa älskar dig kort till vännerna annars, då tror ju de att jag är leb :P haha.. nej skämt åsido!

2007-02-19 @ 21:01:29
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback