The return of the dentist

120835-48

Återbesök på Folktandvården igår när ett uppkommet hål skulle lagas. Var ju där förra månaden och då förvarnades jag om att detta kunde ske och igår besannades besöket. Känns lite lurigt då jag inte har haft ont i munnen och det lika väl känns som dom kan lura skiten ur en för att tjäna sig en hacka. Jaja man får väl lita på dom....

När jag var där i januari så gick ju kalaset på 444 kr bara för att öppna käften. Igår landade summan på nätta 920 riksdaler. Ack så dyrt även om jag kan tycka att gårdagen var lite mer "prisvärd" då dom trots allt grejade i munnen ett bra tag och lagade hålet. Enligt vissa obekräftade källor så kostade bedövningssprutan extra pengar (ingen visade mig någon prislista...) men det var det nog värt. Sprutan och personalen var ialla fall bra så det gjorde inget ont. Så nu kanske man kan kolla på filmen ovan, hehe.

Nog om detta tveksamma nöje it`s time to move on. Fackmöte i tisdags som jag uppfattade som rätt bra. Han verkade engagerad och påläst trots att bara handels varit däruppe i ca en månad. Får väl se vad förhandlingarna ger för deras schemaförslag blir det inget med för min del ialla fall.

Dags att kolla på skidskytte, idag är det mixedstaffett. Heja Sverige !!

Kommentarer
Postat av: allie

heja facket!

Postat av: Freddie

GULD!!! gött! skidskytte en kanon sport att se på tv!

2007-02-08 @ 15:49:28
Postat av: Unnarydarn.

Klart du inte behöver en prislista som talar om för dig vad du betalar för,det vet ju alla att det är drogerna som bedövar en som är dyra.

;-)

2007-02-09 @ 14:49:11
URL: http://unnarydaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback