Sjuk

120835-63

Så har man gått och blivit sjuk med. Hör inte till vanligheterna och det är riktigt surt!

Igår spinnade jag efter jobbet och allt kändes precis som vanligt. Gick hem och la mig men vaknade vid 11 och var täppt i näsan och ont i halsen.

Senare på kvällen började jag frysa ordentligt och det kändes som jag fått feber. Hursom helst åkte jag och jobbade ialla fall. Är verkligen mot mina pinciper att stanna hemma pga av nån löjlig förkylning så jobb fick det bli.

Timmarna mellan 22.45 och 02.30 var bland dom jobbigaste på ett bra tag och det var verkligen segt att jobba. På rasten orkade jag inte ens äta upp mina obligatoriska tre mackor så det fick bli att stämpla ut sjuk efter rasten. Somnade runt 04 och har legat i sängen ändra fram till 14 ungefär. Helt orkelselös vilket inte är nån höjdare.

Inte ofta man är sjuk som sagt. Tror detta är typ 6:e dagen jag är hemma från jobbet sedan jag började jobba 99. En dag i snitt per år är väl okej. Finns ju dom som snittar en gång i veckan......

Kommentarer
Postat av: jÄännii

Feber är inte great alls! För bövelen vad surt det är! Krya på dig! =)

Postat av: mikaela

du måste bli frisk till din födelsedag ;) krya på dig ! :)

2007-02-28 @ 22:56:26
URL: http://mickies.blogg.se
Postat av: allie

var glad för ett bra imunförsvar! det hade jag oxå en gång i tiden... :)

2007-03-01 @ 07:33:32
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: anna

krya på dej

2007-03-03 @ 15:21:30
Postat av: Anna o Tobban

Ha den äran på bemärkelsedagen!!!!ha det bra

2007-03-05 @ 13:21:49
Postat av: Unnarydarn.

Grattis din gamle hane :-)

2007-03-05 @ 14:40:44
URL: http://unnarydaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback