Semla

120835-49

Helg !! Då får man festa till det lite tycker jag. Slutade 05.45 som vanligt i morse och efter jobbet åkte jag direkt till Atlantis. Käkade en banan innan jag slängde mig upp på "min" spinningcyckel. Härligt att köra ut sin sista energi och vips 45 minuter senare är man piggare än någonsin. Perfekt !

Efteråt blev det ett besök på Napoleon där jag köpte en brödlev samt den smarriga semlan som du ser här ovan. Semlor är så underbart gott (tyvärr inte så nyttigt men ibland får man lyxa till det) Ska vara en riktig semla med bröd, grädde, mandelmassa och lite florsocker på toppen.  

Så snart är det dags för frukost, det ska bli mumsigt. Kanske man skulle ta och sova en sväng sen också men man vill ju inte det nu . Nu är det ju helg !

Kommentarer
Postat av: Emmi

usch semlor e så äckligt! känns som ett kilo grädde ligger på... Trevlig helg mannen o ta de lugnt :)

2007-02-09 @ 08:27:26
Postat av: allie

semla e ingen favorit men färskt bröd från bageriet = mums!!

Postat av: F R E D R I K

Semla är mumma! Var uppe och handlade en jag med innan...Får ta den till kaffet sen :=) Trevlig helg Freddeman

2007-02-09 @ 14:45:29
Postat av: Erik Kaverén

Åt med en semla idag! Frank bjöd :D Nu är man hemkommen efter 8 timmars slit. Blir nog dyka nu!

2007-02-09 @ 14:46:09
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Unnarydarn.

Jag ser att du redan tagit till dig mina handfasta råd om hur man kommer till självinsikt,visst kändes det bra att skrika ut sin glädje över helgens ankomst? :-)

2007-02-09 @ 14:51:22
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Lena

Mmmm semla så gott

2007-02-10 @ 22:12:29
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback