London

120835-62

Dags att åka till den underbara staden London snart igen. Åker över 27:e April och hem två dagar senare. En snabbvisit där bara det viktigaste hinns med. Dricka öl och besöka Croydon för att kolla på fotboll, hehe.  Blir över ett år sedan jag var där senast (illa illa).

Det är Jag, Freddie och Hjorten som åker. Från Göteborg kommer Micke och hans bror Richard. Ska bli roligt att äntligen få se Palace spela igen och förhoppningvis är det lika bra väder som förra året. 25 grader + och stålande sol.

Igår var det innebandymatch som vi vann med 8-4 efter mycket bra spel. Jag fick en assist vilket gjorde att jag vann poängligan för backar, hehe alltid roligt att reta folk men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Nu väntar slutspel den 11:e Mars. Ska bli roligt och se vad vi kan göra mot seriesegraren i division 2. Senare i Mars är det även tre-manna cup så det blir mycket innebandy framöver vilket är skoj !

Det stora beskedet närmar sig med stormsteg på jobbet. Är riktigt trött på det nu, att dom inte bara kan bestämma sig.

Dagens Alice Springs; 40 grader Celsius

Kommentarer
Postat av: allie

hehe e inte 40 grader o ta i? Skulle nog va en plåga tror jag för oss nordbor =) Du ska spela slutspel på min födelsedag!!

Postat av: Micke

En assist?! Jisses, inte dirket som lucia cupen i lumpen. Du vann utvisningsligan och assistligan för backar, dock tätt följd av en ivrig Marty McSorley Stefansson eller vad han nu kallades;)Stab & Kross

2007-02-26 @ 21:25:38
Postat av: Micke

En assist?! Jisses, inte dirket som lucia cupen i lumpen. Du vann utvisningsligan och assistligan för backar, dock tätt följd av en ivrig Marty McSorley Stefansson eller vad han nu kallades;)Stab & Kross

2007-02-26 @ 21:29:47
Postat av: Fredde

Haha Micke !

Ett av mina absolut bästa minnen från Eksjö tiden. Fan vad vi manglade i den turneringen =)

2007-02-26 @ 21:55:01
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: jÄännii

Sport, sport.. typ bluää :P
men hur gick det med jobbet? Ni har väl fått veta nu!

2007-02-27 @ 17:41:15
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Maria

LONDON, baby! :P

2007-02-27 @ 20:52:39
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Erik Kaverén

## Revbenslistan ##
Etta: London det är ju ändå det som är london
Tvåa: Amsterdam
Trea: Olearys i Jönköping

2007-02-28 @ 13:58:07
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback