Julklappsrace

image291

Personen på bilden hade väldig lite med däckbytet att göra

Tog "a day off" från träningen idag och fixade med andra saker. Först var det återigen dags att byta däck på A:s Audi eftersom reservdäcket tydligen också var sönder. Låt er inte luras av bilden utan det var mest jag som fick ligga där och frysa.....

Efter det så drog vi till A6 i hopp på att folk faktiskt jobbar dagtid. Tydligen är så inte fallet då det kryllade av folk, men om det var mycket idag vill jag inte ser hur det ser ut på fredag - söndag. Det gick ialla fall hyfsat smidigt och två timmar senare var allt klart, och då hade jag hunnit med månadsracet på Coop också. Skönt att ha det gjort nu ialla fall.

Nu är det bara två nätter kvar innan det bli lite långledigt, det ska bli så gott. Julen närmar sig med stormsteg men julstämmningen vill inte riktigt infinna sig. Dels är det ju inte samma sak som när man var ett litet förväntansfullt barn men även vädret gör ju sitt till. Tittar man ut känns det som lika gärna kunde varit mitten av Oktober. Snö är ju knappast min favorti men tycker faktiskt det kunde lägga sig lite runt jul och nyår ialla fall. För stämmningens skull om inte annat. Sen kan den försvinna rätt fort efter det. Nu blir ju allt förskjutit istället och snön varar långt in i Mars/April istället, och försenar våren vilket inte är kul.

Nu har jag yrat in mig rejält i vädersvamlet så det är nog bäst att sluta, haha

Dags för jobb !

Kommentarer
Postat av: allie

VA! du tog kort i smyg, fult gjort!! Alla´ser ju vem det är som gör hårdgörat, med bildbevis o allt!=)

2007-12-19 @ 19:38:53
Postat av: Boden

Ser kallt ut......

2007-12-19 @ 20:10:21
Postat av: stina

vi får fixa julstämning på lördag! :-)

Postat av: Erik Kaverén

Freddebildoktorn. Du byter däck oftare än vad de byter däck ett formel 1 lopp i monte carlo :D

2007-12-20 @ 18:10:25
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Erik Kaverén

Erkänn att det va PNL loggan du ville ha kort på

2007-12-20 @ 18:11:55
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: F R E D R I K

Ho ho ho..Ja jävlar snart är julen här och julklapparna inhandlade, jävligt skönt det, nu ska vi bara koppla av och njuta i en vecka! Hejpåre och God jul om vi inte höres innan...

2007-12-20 @ 23:41:27
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: pelle

Synd att Ni inte tänkte på mej jag har 2 däck kvar att byta.

2007-12-22 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback