En perfekt söndag (nästan)

image288image289

Idag mår man som man förtjänar

Igår var det en riktigt kalas dag. Uppe med tuppen redan innan åtta och sen rullade det på. Tvättade bilen och klippte mig samt lunchade i Hovslätt och då hade klockan inte ens hunnit bli 13.

Därefter två timmars hård innebandy träning innan man begav sig mot huskvarna. Där bjöds det god mat (grekisk grillbricka från Palace Atenha) och en sjuk söt unge (Moa). Inte alls lik sin pappa ;)

Sen började festligheterna men precis som jag förutspådde så uratade det hela.
http://www.jnytt.se/Read__12852.aspx
Tråkigt att vissa inte kan sköta sig och promt måste förstöra en av dom bästa dagarna i livet för sina vänner. Hur som helst var det jätteroligt att träffa många på festen och framförallt Adrian med familj. Han har verkligen växt i mina ögon de senaste åren.

Idag är tv soffan min bästa vän och det bjuds på en Super söndag som är värd namnet. Eller Grand Slam Sunday som snygg Nora nyss kallade den.

Nu snart Liverpool - Manchester United och sen Arsenal - Chelsea. Härligt !

Kommentarer
Postat av: jÄänniii

OJ det lät ju som en rolig fest! :P Synd att folk inte kan uppföra sig i vuxen ålder..
Haha, du är ju mer äckelpotta än vad jag är :P Fast jag går ju iof aldrig till tandläkaren så då är det väl jämnt :P

2007-12-16 @ 14:34:56
Postat av: stina

vilka nötter som bråkar... men det va väldigt trevligt tills det hände iaf! om man ska försöka va positiv :-)

Postat av: Janne

Skön söndag mycket riktigt. Två tunga matcher och lite ögongodis i form av fröken Strandberg där emellan;)

2007-12-16 @ 16:36:23
Postat av: F R E D R I K

Håller med dig helt om Nora!! Fan vad tråkigt med det som hände på Festen då! Hejpåre

2007-12-16 @ 16:51:52
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: allie

det var kul sålänge det kula varade! Det värsta är ju för de inblandade och framförallt familjen såklart..

2007-12-16 @ 17:25:47
Postat av: allie

nyheten finns på svt oxå... blev ju känd fest iaf.. Moa e den sötaste bebis ja sett faktiskt :)

2007-12-16 @ 17:27:17
Postat av: Boden

Räcker det inte med att man gifter sig - ska det bli bråk också?

2007-12-17 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback