Den onda människan

Nu är man tillbaka i vardagen på allvar.

Vaknade redan klockan 9 i morse efter fem timmars sömn. Dom här nya pillerna gör att man inte behöver sova lika mycket och inte blir lika hungrig. Sen hjälper dom till att gå ner i vikt med så det är tre flugor i en smäll ! Så länge man inte mår dåligt av dom (vilket jag hoppas blir aldrig) så är det bara att köra på.

Redan vid halv 11 var jag nere på Atlantis och det var gott att vara tillbaka efter hela två veckors uppehåll. Nu är det dags att komma in i dom vanliga rutinerna för att målen man satt upp ska kunna uppfyllas.

Efter träningen uträttade jag lite ärenden innan jag gick och fikade med en vän. Var kul att träffas igen även fast själva samtalet i säg inte var av det trevligare slaget. Det handlade om något av det värsta jag hört på mycket länge. Ibland undrar man hur onda vissa människor kan vara. Förhoppningsvis finns det bara en av denna sort.

Min vän (som är en av de snällaste jag träffat) fick nyligen veta att han inte är biologisk far till det barn som han gått igenom en graviditet och uppfostrat som det vore hans egna kött & blod under tio månader nu. Hur i helvete kan man vara så grym (blåst, lögnare, idiot det finns tusen ord) att man utsätter en annan människa för en sådan sak ? För att sedan hindra Mr X att träffa "sin son" med argumentet att det är för barnets bästa ?? Varför tänker man inte till från början om saker och ting verkligen är rätt, och om man känner att nått är fel varför åtgärdar man inte det direkt ??? Varför uppskattar man inte en människa som redan räddat ens liv en gång ????

Nyfikna F-släkten kan sluta hoppas, jag kommer inte under några som helst omständigheter avslöja vem det är. Vissa vet vem det är, andra inte. Om Mr X verkligen vill att ni ska veta kommer ni säkert få reda på det.

Nu mat, sen sömn.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

fy fan rätt ut sagt,när jag läser om din vän så kokar det i hela mig.Jag fattar inte va det är för folk som kan lura någon så brutalt.

2007-12-11 @ 18:39:34
Postat av: allie

de e hemskt vart livet kan ta en.

2007-12-11 @ 21:01:50
Postat av: stina

ush va ledsen man blir

Postat av: Linda

Usch vad hemskt, hade väl varit bättre för allas del, inte minst för tjejens samvete att från början sagt som det var. Hur kan folk vara så otroligt dumma?!

2007-12-11 @ 21:22:45
Postat av: F R E D R I K

Pinsamt! Är i underkant, Hur kan man vara så jävla korkad? Nu blev jag nyfiken, "F-Släkten"? står för? Hoppas allt är bra med dig och att dina piller funkar. Vad är det för piller? hokus pokus piller ller? Hare bäst Freddeman

2007-12-11 @ 22:02:19
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: stina

den ända som ja vet har barn bland dina kompisar är han som jobbar på mitt gamla jobb...

2007-12-11 @ 22:18:43
Postat av: Boden

Grymt - mycket grymt gjort ! Man får bara inte göra så. Det måste göra otroligt ont.

2007-12-12 @ 10:12:24
Postat av: unnarydaren

Måtte fan ta alla fruntimmer när dom beter sig så.

Bara konstatera jorden är full av obegripliga saker..

Ps.Tack för Mekongen...

2007-12-12 @ 18:42:59
URL: http://unnarydaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback