Utmaningen

image211

Nu blir den här bloggen inte riktigt rumsren så jag varnar känsliga personer att sluta läsa om ni inte vill veta vissa verkligheter. Jag lovar att nästa blogg blir mer seriös.

Jag har blivit utmanad av Kristina och Allie.
Utmaningen går ut på att man ska berätta 8 saker om sig själv:

  • När jag var liten var min högsta dröm att bli bonde. Jag lekte med kossor, hästar, får mm i leksaksform.
  • När jag var yngre var jag väldigt hundrädd. Det gick dock över när vi skaffade Simba och senare Cerox.
  • Jag rakar pungen.
  • I tonåren tillbringade jag mycket tid i kyrkan. Inte för att jag var överdrivet troende men det var fin gemenskap.
  • Jag har spelat både hockey och fotboll med Stefan Liv.
  • Jag har aldrig haft ett one-nightstand.
  • Är väldigt mörkrädd, men inte i mitt eget hem. Skulle dock aldrig gå i skogen nattetid.
  • Är väldigt känslosam av mig och gråter inte sällan till tv-serier och filmer.

REGLER

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.

I slutet av inlägget skriver du de personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg

Jag utmanar:

Erik (ingen risk att det sker men man kan ju försöka)
JÄännii Anttila
Unnarydaren

Vi avslutar med en historia;

Det var Thomas Quick och lilla Sara som var ute på promenad. De kom längre och längre in i skogen och det började mörkna allt mer.

- Va mörkt det börjar bli, kan vi inte gå hem ? Jag är rädd för mörkret sa Sara

- Är du rädd ? Tänk då på mig som ska gå ensam hem svarade Thomas.......

Kommentarer
Postat av: Boden

Usch för den historian.......

2007-08-31 @ 08:54:04
Postat av: Jernhagen

Hahaha! Rolig historia och intressant fakta :=)

Postat av: allie

haha. bra att du va snabb med min utmaning!

2007-08-31 @ 17:25:54
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: emmi

kul utmaning =)
rolig historia me, karln!

2007-09-01 @ 08:35:14
URL: http://emmi86.blogg.se
Postat av: jÄänniii

Utmaningen antagen! Ska bara komma på 8 saker ingen vet ;) hmmm...

2007-09-01 @ 12:30:36
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback