Seth Boman karneval och fotbollspremiär

Helgen är avklarad och det hände massa roligt.

image199

Fredagens huvudperson himself som här syns med ett Norrlands Guld glas, förstås. Vi va ett trevligt gäng på Kungsgatan under fredagskvällen med IKEA folk från förr & nu och kanske framtida, vem vet familjen B ;) Efteråt gick vi ner till Feskarn, gäller att passa på för snart är sommaren slut....

Lördagen var det dags för årets stora höjdpunkt. Glöm julafton, nyårsafton och diverse födelsedagar. Det här är årets absoluta höjdpunkt, när Engelska ligan drar igång.




Redan klocka 13.45 bänkade jag mig hos Peter och sen var det live fotboll fram till klockan 20. Efter det en match i eftersändning som man också förstås höll ett öga på ;) När Palace gick och premiärvann så va det bara att börja fira. Fyra fotbollsintresserade grabbar blev sen bara tre på Olearys;



Igår var det dags för ytterligare tre matcher framför tv:n tillsammans med en Istanbul-kebeb. En söndag kan knappast bli bättre.

Idag är det fullt upp för Andersson. Städa efter fredagens fest, växla pengar, packa resväskan och även sova lite inför resan. Ikväll blir det Olearys igen för att kolla på fotboll innan man drar över till världens bästa stad mellan 02-03 i natt.

Rule Britannia !!

Kommentarer
Postat av: allie

Jag fick nästan vara med lite på en bild där ;) Tycker de e roligt att Man city vann... nu är Svennis en gud därborta igen... dom e roliga dom. Jag hade gärna oxå gått till Olearys ikväll men alla har inte semester :'( hehe. Oj vilken lång kommentar. nästan rekord.. hmm... Det var kul i fredags i alla fall! kanske en favorit i repris när du kommer hem? vavava! sen bjuder jag till filmkväll helgen efter/den helgen? aja:)

Postat av: Boden

Ha de bra i England......

2007-08-13 @ 14:13:29
Postat av: Jernhagen

Fy fan vilken underbar helg du har haft! Måste fan skaffa canalplus igen! Newcastle fick en bra start! Underbart! Forza engelsk fotboll

2007-08-13 @ 14:35:49
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Kristiiina

När kommer du hem??

2007-08-16 @ 17:08:32
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: Fredde

Stina; Jag kommer hem pa Mandag =)
Blir ingen blogg harifran faktiskt,hehe. Det hinner inte jag....
Inte sa mycket dator som vanligt (tro det eller ej)
Ha det fint alla !

2007-08-17 @ 16:06:36
URL: http://www.algottheeagle.blogg.se
Postat av: Anna

När ska du fixa facebook?

2007-08-18 @ 00:18:43
Postat av: Fredde

Jag har redan fixat det Anna =)
Far ta det mer nar jag kommer hem ! Ciao

2007-08-18 @ 20:08:52
URL: http://www.algottheeagle.blogg.se
Postat av: Mangez

Bremberg påväg till ryssland!!! (Det hade ju inte gjort något)
Kommentar Mr Andersson?

2007-08-19 @ 12:14:44
Postat av: Fredde

Mangez; Får vi verkligen inte hoppas att det är sant :/
Ser illa ut som det gör redan.....

2007-08-20 @ 19:23:17
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback