Ny lista (mest för att jag inte har nått annat att skriva om)

Tokbilden bjuder jag på dagen till ära ;



PERSONLIGT
Namn:
Fredrik
Födelsedag: 5:e Mars
Hemstad: Jönköping
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Svart
Längd: 170cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: 41/42
Är dina föräldrar skilda: Nej

FAVORIT
Färg: Blå eller Svart
Mat: Kyckling (och mycket annat)
Sport: Fotboll
Glass: Mjukglass
Godis: Choklad
Affär: Coop Forum
Nummer: 10
Tuggummi: Tuggar inte tuggummi
Helgdag: Midsommar
Årstid: Vår och sommar (när det är någon)
Radiostation: P3 / P4
Kroppsdel på motsatta könet: Rumpan, Håret

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Erik & Valle
Vem är mest högljudd: Skumejo
Vem får dig att skratta mest: Många men Arno ligger bra till (även fast vi inte ses så ofta)
Vem har du känt längst: Lelle, Janne och Valle
Vem är blygast: Allie
När grät du mest: Många tillfällen, hehe. Orkar inte rabbla upp alla.
Bästa känslan: Umgås med vänner, fotboll, damer och öl.
Värsta känslan: När man mår psykiskt dåligt av någon andledning
Vart vill du bo i framtiden: Jönköping (och om jag inte får välja det, London)

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Massor
Sett en död människa: Ja
Ätit sushi: Nej och kommer aldrig göra heller
Varit på scen: Ja
Retats: Ja

DU
Svär: Dagligen
Sjunger bra:Verkligen inte......men är rätt bra på texter
Duschar dagligen: En gång per dag (Ja Freddie bara en...)
Vill gå på högskola/universitet: Nej inte för pluggandes skull ialla fall ;)
Vill gifta dig: Ja om det känns rätt med någon
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Mysigt på avstånd
Spelar något instrument: Nej inte längre
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Ja (ooops)
För dagbok: Nej men bloggen är väl som en dagbok kan man tycka
Sjunger i duschen: Nej

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Dricker inte läsk
McDonald´s/Burger king: Burger King utan tvekan
Singeldate/gruppdate: Konstig fråga, next
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda (går ju inte att välja)
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: TV (sport) Film (skräck)
Gitarr/trummor: Gitarr är fint
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Döv

KAN DU
Gå ner i splitt
: Inte ens nära
Skriva med båda händerna: Kan och kan....men det blir inte läsligt
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja det vill jag tro själv ialla fall

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Berntsson (hehe otippat men hälsade på han på gymmet)
Du pratade i telefon med: Pappa
Du msn:ade med: Robban
Du kramade: Okänd engelsman på Selhurst Park
Du skällde på: Skäller sällan så det minns jag inte
Du sportade med: Mig själv

SENAST DU
Skrattade: Nyss, skrattar ofta
Grät: När jag läser om Madeleine McCann
Tuggade tuggummi: Minns inte, brukar inte dessa
Drog ett skämt: Igår på jobbet har jag för mig
Sjöng en sång: Förra veckan

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Innergården med min bil bla
Lyssnar du på musik nu: Ja
Vad har du på dig: Sportbyxor, t-shirt, kalsonger och strumpor
Vad är det på din musmatta: Ett Crystal Palace märke (ny !)

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet:
Ja
Spöken: Ja
Tomten: Nej

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 6
Dricker du mjölk: Aldrig, bara i mat
Person du hatar mest: Ingen på rak arm men folk som förstör andras liv på något sätt
Vad borde man uppfinna: Nått som inte finns
Är du ett hälsofreak: Lite
Vilket är det värsta vädret: Snö

Se så följ nu mitt exempel och gör en egen lista

Kommentarer
Postat av: Boden

Wow - du verkar ha knas på dig själv ganska bra....

2007-08-23 @ 20:11:49
Postat av: Jernhagen

Hahaha!! Härligt Andersson, det är kul med listor så blir nog Ctrl C Ctrl V när jag har tid! Hare bäst! snart är det dags för stryktipset btw

Postat av: Janne

Inte illa för att vara i brist på annat;) Bilden är fö jävligt grym hehe, Talibanen Andersson!!
Ha det gott!!

2007-08-24 @ 01:58:35
Postat av: Kristina

läs min blogg, du kommer bli mörkrädd! ses imorrn fredde binladin ;-)

2007-08-24 @ 10:58:51
URL: http://stinaballerina.blogg.se
Postat av: Mikaela

hallå freddeman ;) .. din lista var ju kalasbra, så jag tar den, haha

2007-08-27 @ 11:21:58
URL: http://mickies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback