Madeleine McCann

image196

Om ni orkar kommer nu tre länkar med intressant läsning;

http://www.findmadeleine.com/
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1135770,00.html
http://www.flashback.info/showthread.php?t=484777

Jag tycker det hela verkar väldigt skumt. Vem lämnar sina småbarn obevakade på ett olåst hotellrum i ett främmande land ? Jag anser inte att det faller under epitetet "ansvarsfull förälder"

Varför upprättar man en sida/blogg om sin dotter bara fem dagar efter försvinnandet ? Borde man inte ha lite annat att tänka på då ? Som att leta tex !

Vilket lutar det åt ? Att barnet verkligen har blivit kidnappat men varför har ingen hört av sig ang lösen då ? Att Madeleine blivit kidnappad och sen "såld" till pedofilversamhet ? Att hon blivit såld av sina egna föräldrar ? Har hon blivit dödad av sina egna föräldrar av misstag och dom hittar på historien för att komma undan ?


Vad tror ni ?

Om dom bara inte lämnat henne och tvillingarna obevakade.......



Kommentarer
Postat av: allie

vi har ju haft denna diskussionen :) Men jag vet inte.. jag vet inte hur man är med barn för jag har aldrig haft några(och aldriv varit barnvakt heller=) Bloggen kan ju varit någon annan som hjälpte dem upprätta för att öka chanserna att hitta henne, och även om dom gjorde ett misstag men att lämna barnen ifred olästa... om det nu var ett MISSTAG... så mår dom nog rätt piss redan.... bara för att argumentera lite :)

Postat av: Ann-Charlotte

Jag håller med, man lämnar inte sia barn för att gå ut och äta middag....tror nästan att föräldrarna har nåt med det att göra

2007-08-09 @ 09:13:28
Postat av: emmi

Ja de verkar faktiskt lite skumt, hoppas lösningen kommer fram snart!
men ja hade ibte lämnat mina barn ensamma på ett hotellrum iallafall, då kan man väl lika väl ha lämnat dom hemma o rest själva om man vill va ifred! nötter

2007-08-09 @ 10:02:27
URL: http://emmi86.blogg.se
Postat av: Boden

Usch va hemskt !!! Har själv varit(är) ensamstående pappa till två barn och förstår inte hur de tänkt.......

2007-08-09 @ 10:37:34
Postat av: Kristina

bade ja o ballie va forsvann ju pa stranden i italien den veckan vi va dar(nar vi va typ 4 och 7 eller nat.. de gick o leta efter oss, bade i havet o pa stranden, italienarna o mamma o pappa. I sverige och "sakra" lander ar man kanske inte sa forsiktig utomlands som man kanske borde...Man tror ju inte att nat sant kan handa.. att nan kommer o rovar bort ens barn pa hotellrummet... Om man liksom gar ner till restaurangen pa andra sidan gatan eller va de kan ha varit...
puss o kram

2007-08-09 @ 11:49:31
Postat av: Ralle

Vilka idioter, föräldrarna e nog inte helt oskyldiga...

2007-08-09 @ 12:44:32
URL: http://Ralle82.blogg.se
Postat av: Anan

Hej... tycker du ska fixa facebook nu! www.facebook.com

2007-08-09 @ 19:57:36
Postat av: jÄänniii

Det hela är väldigt skumt! Skulle någon verkigen sitta och spana och hoppas på att föräldrarna skulle lämna barnen ensamma vilket vanligtvis aldrig händer? eh.. nej! Ah.. jag är inte så insatt i hela grejjen men det
lilla jag hängt med i tycker jag verkar helkonstigt..

2007-08-09 @ 23:23:26
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback