Tillbaka

image80

Bilden illustrerar mer än väl min måndag då jag återigen stämplade in för att jobba kvällsskiftet. Det var verkligen ingen höjdare med folk överallt och det mesta som tog dubbel så lång tid. Dubbla tiden.......

Några mackor var man tydligen inte värd denna måndag heller enligt mina "trevliga jobbar kompisar" . Återigen stula uppe i kylen, blir så trött. Fattar inte vad som är så speciellt med just mina alltså ?! Fick ialla fall tröst av Jenny så då blev man glad =) Imorgon får hon vakta dom så man kanske kan få ha dom i fred !

Fick bli en pan pizza till lunch (tack för lånet av pengarna Jernhagen) och en halv apelsin till kvällsmat (tack för halva apelsinen Ralle)

Nu ska jag sova, är riktigt trött då det känns som man jobbat dubbla pass jämfört vad man är van vid.

God natt !

PS. Att hv åkte ut får väl stå för det trevliga under kvällen DS.

Kommentarer
Postat av: allie

haha.. helt otroligt med mackorna... ja nu slipper vi det iaf!

Postat av: emmi

De måste va nån som bara vill ha dina mackor ju :)
Ja de va föer trångt, men så e de när dom inte använder sin hjärna !

2007-04-03 @ 08:30:02
Postat av: Freddie

Jag tror att det är Jernhagen som snott dina mackor.. han har alltid varit lite skum;)

Kan hålla med om det är grymt rörigt på skiftet, man blir ju stressad av allt folk överallt.

2007-04-03 @ 09:57:02
Postat av: Erik Kaverén

De är ju helt efterblivna de som snor mackorna. Slicka på dem nästa gång. Eller pissa på dem. Jävla nötter!

Att hv åkte ut va dock inte kul.

2007-04-03 @ 10:44:34
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Luan

Hittade några goa mackor igår.... mums!!

2007-04-03 @ 11:36:22
Postat av: Jernhagen

Klart jag lånar ut pengar till dig Andersson! Fick lite dåligt samvete när jag käkade upp dina mackor! Men Goda var dom iaf! :=)... och till Svensson: Du ska bara hålla käften eftersom du fick en av mackorna av mig!!!!!

2007-04-03 @ 23:44:40
Postat av: jÄänniii

Hahaha.. Det var jaaaaag!! Brukar ta cykeln till jobbet när jag har slut på mat hemma :P Inte så långt ju.. De smakade skit iaf.. Kan du inte fixa några med makrill på till nästa gång? MMM!

2007-04-04 @ 14:18:50
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Hörrö jÄänniii!! Du måste ha tagit någon annans mackor! För Anderssons delade jag och Svensson på! Vi fick tre st var! :=)

2007-04-04 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback