Lista

image86

Nu är det listdags. Kom på att denna listan är lite lagom avslöjande. Mer "privata" saker från förr får man veta om det finns en andledning, inte bara sådär. Så nu vet du det Allie ;)

Åtta första
Första bästa kompis: Klas
Första bil: En vit Ford. Som förövrigt köptes in två dagar innan körkortet togs :D
Första husdjur: En underlat som hette Pernilla
Första semester: Sälen och åkte skidor i guess
Första jobb: Rörets industrier
Första köpta skiva: Tomas Ledin (jag skäms i efterhand)
Första piercing: Ögonbrynet och tungan (samma dag)
Första konsert: Ingen aning faktiskt (räknas Hovstock som konsert ?)

Åtta sista:
Sista alkoholdrycken:
Vodka redbull
Sista bilfärd: Till Erik igår i Sixtens passat
Sista filmen du såg: The Grudge 2
Sista ringda telefonsamtal: Erik
Sista bubbelbadet: Ingen aning, nån gång på Rosenlund för 100 år sen kanske
Sista spelade cd: En blanding som jag har i bilen
Sista gången du grät: I veckan när jag läste ett fint inlägg om syskonkärlek. (Ja jag är en känslomänniska, sluta mobbas)
Sista måltiden: Kebabtallrik på Evergreen.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det´:. Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till nån: Ja

Sex saker du gjort idag:
1.
Sovit
2. Druckit vatten
3. Skrivit på Svenska Fans
4. Lyssnat på musik
5. Packat väskan till träningen
6. Diskat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Sport
2. Vänner
3. Pengar
4. Äta god mat
5. Skriva

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar såklart
Choklad eller chips? Chocklad

Två saker att göra innan du dör:
1.
Resa dit jag velat
2. Umgåtts så mycket med mina vänner som jag velat

En sak du ångrar:
1.
Orka ångra sig. Har du gjort en sak kändes det förmodligen rätt just då.

Tre personer som du vill ska starta en blogg;
1.
Jernhagen
2. Anna (min syster)
3. Kristina

Skrev så för de flesta som bloggar har redan gjort listan. Men visst skulle vi alla vilja se Unnarydarens bidrag ;).

Kommentarer
Postat av: Pekka

Kommer ihåg Forden! :)

2007-04-14 @ 11:58:54
Postat av: jÄännii

Tycker du inte om bubbelbad eller? :P
kul med lista =)
By the way så var det en soleroglass på bloggen. Ny tror jag! God!

Postat av: Jernhagen

Roliga listor! Jernhagen ska snart starta en blogg.. Håll till godo :=) Snart är det Fest!

2007-04-14 @ 17:58:21
Postat av: Anonym

hehe :=)Bra gjort! "Första husdjur: En underlat som hette Pernilla" den tyckte ja va lite rolig:)

2007-04-14 @ 19:19:23
Postat av: allie

de va ja som skrev de där

2007-04-14 @ 19:20:03
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: jÄännii

Du ditt dunderfyllo, den till hoger ar en twister och den till vanster ar en Solero Blackberry Smoothie :P *suck* du kan ju ingenting!

2007-04-14 @ 19:48:33
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Anna

Hej.. ! Det va en roolig lista! Skulle gärna vilja ha en blogg om jag va så duktig på att skriva som du! Jag minns dina undulater...hih Pernilla, Alexandra och Sofia. Min hette Nicke. Han överlevde alla sina fruar.. Vad gjorde du egentligen med dom??

2007-04-15 @ 09:49:11
Postat av: Unnarydarn.

Eftersom trycket bland kommentarerna i min blogg är såpass tungt nu kanske ja redan har gjort en sån där fånlista dårå :-)

Faaaan vad gott nygrillat är by the way.

2007-04-15 @ 18:57:42
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: Emmi

Bra freddelina, rätta takter!
Passande bild du valde me :P

2007-04-15 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback