Grillat utan grill

image87

Meningen var att detta inlägg skulle skrivas igår men då var blogg.se sjukt segt och jag ännu segare så det får bli idag istället.

Ingen har väl lyckats missa den underbara sommarvärmen som var i helgen. 20 + gör en verkligen till en mycket gladare och piggare människa. Hunnit med rätt mycket under helgen också.

I lördags tränade jag innebandy på eftermiddagen och på kvällen var jag på Olearys. Käkade gott (ribs och klyftpotatis) och drack några öl samtidigt som vi kollade på hockeyn. Igår var jag ute i Hovslätt och bytte till sommardäck på bilen. Då vet man att våren verkligen är här !

På kvällen tänkte jag att jag skulle lyxa till det lite med grillat. Tyvärr har jag ingen grill så det fick bli i ugn men det blev ju gott ialla fall =)
 
Funderar på att åka och köpa en elgrill snart. Har redan kollat ut en. Elgrill Alabama heter den. Kan ju knappast misslyckas med det namnet, haha




Idag går jag in på sista veckan som IKEA arbetare. Fyra kvällar ska klaras av sen börjar det nya äventyret nere på Haga Industriområde. Har börjat fundera och t.o.m drömma om det nya jobbet en hel del nu (hur man nu kan drömma om nått man inte vet något om) Måste erkänna att det känns lite nervöst och pirrigt eller vad man ska säga. Kanske inte så konstigt för efter 5 års "trygghet" med jobbet väntar nu något helt nytt. Men det är väl bara gå in med en sund & bra inställning och vara sig själv så löser det sig förhoppningsvis/förmodligen till det bästa.

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Fan det där såg riktigt gott ut! Elgrill Alabama?? skeptisk till elgrill..smakar det verkligen grillat? Hoppas att det går bra för dig och att du kommer trivas på PNL....Snart är det Fest!

2007-04-16 @ 10:24:52
Postat av: Luan

Hahahahaha..... helt knas ALABAMA!!

2007-04-16 @ 12:54:28
Postat av: jimmie

fan vad hungrig jag blev tror jag ska sparka igång den gamla kolgrillen jobba lungt sista veckan

2007-04-16 @ 20:03:57
Postat av: Catrine

Vad gott med grillat, det skulle inte vara fel! Elgrill Alabama, haha!
Hoppas det blir bra på nya jobbet.

2007-04-16 @ 20:42:29
Postat av: Jernhagen

Vibb!!! Gott med grillat...

Postat av: jÄännii

Åh vad gott!! Potatissallad och grillat, jag langtar!
Lycka till på nya jobbet! :D Det blir nog skoj!

2007-04-17 @ 01:23:41
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Emmi

En liten uppdatering fredde, vi heter inte ekeskog längre så de så :) där fick du! riktiga ekeskog har kvar eliten!

2007-04-18 @ 09:20:37
Postat av: allie

för riktig känsla ska de va kol o eld!! grejen me elgrillen e väl attt man laga mat utomhus (?)

2007-04-18 @ 09:48:01
URL: http://allie0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback