Glad Påsk

image84

Hoppas ni alla har en skön ledighet. Vissa kanske måste jobba men så är det. Synd om er, hehe

Lördagsmiddag; Idag har jag varit i Hovslätt på en mycket god påsklunch med Jansson, ägg, köttbullar, omelett och allt var det va. Mycket gott och så påskmust till det förstås. Blev väldigt dåsig så blev en sväng i soffan under eftermiddagen för att vila ögonlocken.

Djur; I helgen har jag förresten sällskap här hemma. Stökig är han och ska jämt hopp upp vid datorn. Passar nämligen en katt (gazzi). Så ibland får man stationera han i hallen för han är inte smart nog att fatta att han inte ska vara vid datorn. Är en rätt söt och rolig katt men fakum kvarstår och förstärks; Aldrig katt men gärna hund =)

Jobb; Har lyckats få ner min uppsägningstid från en månad till 2 veckor. Så den 19:e slutar jag på IKEA och börjar på PNL den 22:a. Kom och tänka på en rolig sak. Jag har fått alla jobb som jag sökt förutom ett. Det är ett bra facit, hehe.

1) Fick feriepraktik på Stadsparken under gymnasietiden. (inte svårt) 
2) Fotstätta på OBS efter att jag prakiserat där.
3) Fick jobb på Segerströms i Forserum. (men ångrade mig då OBS erbjöd mig heltid, fast)
4) Sökte jobb på Proton i Huskvarna men det fick jag inte.
5) Fick jobb på Munksjö men Coop Forum ville inte släppa mig direkt och dom va i behov av någon snabbt.
6) Fick jobb på Mearsk.
7) Fick jobb på Arla men ångrade mig och stannade på Mearsk.
8) Sökte jobb på Lernia bemanning och fick det omgående. (knappast nån bedrift)  Tog det inte.
9) Sökte jobb på PNL och fick det i konkurrens med 60 andra.

Övrigt; Dags att ta en liten fika och sen åka upp till Jimmie & Anita. Blir några öl och sen får vi se vad kvällen tar vägen. Är ju ett riktigt halabalo på stan så det kanske man måste kolla in.

Hej då !

Kommentarer
Postat av: Lisa

glad påsk :)

Postat av: Jernhagen

Fan redan den 19e? Då ska jag fan passa på att sno dina mackor igen :=)

GLAD PÅSK kompis!!!

2007-04-07 @ 23:46:32
Postat av: Erik Kaverén

Se de va en riktig skiva igår. Va väl ingen som trodde att kaweman skulle dyka upp med 3 pyrvarma kebabpizzor...

2007-04-08 @ 12:38:51
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: allie

ja sa ju att de e en elak katt ;)

2007-04-08 @ 14:20:04
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Kristina

Gazzi är snäll :-)Snart blire norrköping för honom.. Naajs filmkväll igår!!! de får vi göra om snart! Tack igen för att du va barnvakt.. hehe. Kram o puss

2007-04-09 @ 10:16:24
Postat av: anna

Glad Påsk. Påsk mat lät gott...Mums! Ska nog öppna den sista julmusten vi fick av dej i julklapp...
Ha de

2007-04-09 @ 14:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback